Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
27. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bo Nielsen
Blitz eller ikke blitz ? (Læst 845 gange) Postet d. 17-05-12 kl. 15:29
Da jeg nu ligessom har kameraet, zoom-objektivet og macro-objektivet jeg vil have,-så er det jeg tænker: Hvad med en blitz ?? Dårligt vejr, overskyet og der sidder en båndet hedelibel foran en ( !! ) Er blitz gode til udendørs macrofotografering ? Håber at høre Jeres erfaringer ! Mit kamera er et Canon eos 600D, - and I´m loving it !

Besvar | Kommentér

Brian Dissing
#1 Kommentar postet d. 17-05-12 kl. 19:52. Emne: Blitz eller ikke blitz ?
Hej

Det kommer måske lidt an på på hvad du vil tage billeder af og hvad formålet er. Men hvis det er fluer og lignende og de skal bruges til bestemmelse, kan det anbefales. Bare spørg Ruth . - se linket HER . Bruger det selv men dog kun den indbyggede som også klarer en del.

/Brian

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator