Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
16. december 2018

Artikler

Artikeloversigt | Skriv ny artikel | Seneste artikler | Opdaterede artikler | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Artikler -> Nyheder

Thomas Eske Holm
Vinderne af Mylder på Matriklen 2012 (Læst 28986 gange) Postet d. 04-06-12 kl. 11:15
Vinderne af Mylder på Matriklen 2012 (103 forskellige vilde arter i en have. Så mange arter indberettede Ulrik Hasle Nielsen, da Naturhist)
Foto: MPM 2012 - Top 5
103 forskellige vilde arter i en have. Så mange arter indberettede Ulrik Hasle Nielsen, da Naturhistorisk Museum, Aarhus, i samarbejde med fugleognatur.dk holdt konkurrencen Mylder på Matriklen (- se linket HER) i anledningen af den internationale biodiversitetsdag. Og dermed vandt han konkurrencen og hele tre årgange af bladet Natur og Museum.

På andenpladsen kom Sofus Ryge Petersen med 88 fund og på tredjepladsen Ella Margrethe Bang Harders med 73 fund. Begge har vundet en årgang (4 blade) af Natur og Museum.

Alle tre vindere vil blive kontaktet af Naturhistorisk Museum, Aarhus i forbindelse med at få tilsendt premien.

Kommentér

Sofus Ryge Petersen
#1 Kommentar postet d. 30-06-12 kl. 23:01. Emne: Vinderne af Mylder på Matriklen 2012
Nu vil jeg helst ikke fremstå alt for utålmodig, men hvornår kan man forvente at blive kontaktet af natmus med henblik på præmien fra konkurrencen?

Kommentér

Morten DD Hansen
#2 Kommentar postet d. 30-06-12 kl. 23:15. Emne: Vinderne af Mylder på Matriklen 2012
Det kan man nu Hvis du kan lokkes til at smide din adresse + en prioriteret liste over Natur og Museum på min profil-mail, som du kunne tænke dig, skal jeg fluks foranstalte en sending!

Kommentér

Sofus Ryge Petersen
#3 Kommentar postet d. 01-07-12 kl. 10:15. Emne: Vinderne af Mylder på Matriklen 2012
Kanon - det er hermed gjort.

Mvh Sofus

Kommentér

Anders Østerby
#4 Kommentar postet d. 05-03-13 kl. 10:20. Emne: Vinderne af Mylder på Matriklen 2012
Er der planer om gentage aktiviteten i 2013?

Kommentér

Sofus Ryge Petersen
#5 Kommentar postet d. 05-03-13 kl. 11:19. Emne: Vinderne af Mylder på Matriklen 2012
Godt spørgsmål - det er vi da flere der håber på

Kommentér

Simon Haarder
#6 Kommentar postet d. 19-11-13 kl. 10:19. Emne: Vinderne af Mylder på Matriklen 2012
2014??

Kommentér

Thomas Eske Holm
#7 Kommentar postet d. 19-11-13 kl. 10:46. Emne: Vinderne af Mylder på Matriklen 2012
Desværre. Vi kører i stedet for to atlasprojekter: - se linket HER

Hilsen Thomas

Kommentér

Simon Haarder
#8 Kommentar postet d. 19-11-13 kl. 11:01. Emne: Vinderne af Mylder på Matriklen 2012
Alright, tak for hurtigt svar - jeg hopper på atlasprojekterne istedet

Kommentér

Ella Margrethe Bang Harders
#9 Kommentar postet d. 19-11-13 kl. 14:00. Emne: Vinderne af Mylder på Matriklen 2012
Jeg har lige opdaget, at jeg skulle havde vundet en årgang af Natur og Museum.

Jeg er dog aldrig blevet kontaktet af Naturhistorisk Museum eller modtaget nogle blade.

mvh

Ella Margrethe

Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis artiklen kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator