Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Alexander Hinsby
Hvilken rovfugl (Læst 1764 gange) Postet d. 15-06-12 kl. 17:23
Sidste gang jeg skrev ind var der nogle kloge hoveder der hjalp mig med at identificere en rørhøg. Tænkte at det kunne være at der måske var nogle der kunne hjælpe mig endnu en gang med at identificere en rovfugl. Billedet er lidt uskarpt men jeg ville lige gøre et forsøg!

Hvilken rovfugl (Sidste gang jeg skrev ind var der nogle kloge hoveder der hjalp mig med at identificere en rørhøg. T)
Alexander Hinsby har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (879 x 659)
Besvar | Kommentér

Anni & Peter Nielsen

Svaraktivitet:

(2520)
#1 Svar postet d. 15-06-12 kl. 17:31. Emne: Hvilken rovfugl
Hej -

fuglen har dybt kløftet hale, den har sorte vingespidser og stort lyst "vindue" i undervingen. Iøvrigt er den rødbrun på krop og undervinge, hovedet er gråligt. Der er 5 synlige håndsvingfjer. Det er en Rød Glente.

vh/Peter

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

peter sunesen

Svaraktivitet:

(6198)
#2 Svar postet d. 15-06-12 kl. 17:31. Emne: Hvilken rovfugl
Det er en Rød Glente og billedet er da ik'' så ringe endda

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Alexander Hinsby
#3 Kommentar postet d. 16-06-12 kl. 18:36. Emne: Hvilken rovfugl
Tak for jeres svar det er dejligt at man altid kan få hjælp af nogle kloge mennesker herinde!

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator