Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anni Lene Nielsen
Er dette svampe eller noget andet? (Læst 870 gange) Postet d. 19-02-07 kl. 20:52
Bag på dette blad fra Ahorn, tror jeg, fandt jeg dette orangebrune udbredte område.

Hvad er det?

Villestofte, 31-12-06

Venlig hilsen Anni

Er dette svampe eller noget andet? (Bag på dette blad fra Ahorn, tror jeg, fandt jeg dette orangebrune udbredte område.
Hvad er det?

)
Foto: Anni Lene Nielsen
Kommentér

Ole B. Lyshede
#1 postet d. 19-02-07 kl. 21:42. Emne: Er dette svampe eller noget andet?
Det ligner noget Rustsvamp-noget.

Ole

Kommentér

Anni Lene Nielsen
#2 postet d. 19-02-07 kl. 21:57. Emne: Er dette svampe eller noget andet?
Hej Ole

Tak skal du have. Så bliver det Rustsvamp sp.

Venlig hilsen Anni

Kommentér

Anni Lene Nielsen
#3 Kommentar postet d. 24-02-09 kl. 19:02. Emne: Er dette svampe eller noget andet?
Denne gamle tråd fik ny aktualitet i går, da jeg opdagede, at det ikke er en rustsvamp, men en filtgalle fra en galmide, som hedder Aceria pseudoplatani

- se linket HER

Venlig hilsen Anni

Kommentér

Anni Lene Nielsen
#4 Kommentar postet d. 24-02-09 kl. 19:04. Emne: Er dette svampe eller noget andet?
På Trente mølles hjemmeside er der billede af den allernederst. Navnet er nok ikke rettet til det nye endnu

- se linket HER

Venlig hilsen Anni

Kommentér

Ole B. Lyshede
#5 Kommentar postet d. 25-02-09 kl. 09:44. Emne: Er dette svampe eller noget andet?
Tillykke. godt at få tingene redt ud.

Ole

Kommentér

Anni Lene Nielsen
#6 Kommentar postet d. 26-02-09 kl. 00:06. Emne: Er dette svampe eller noget andet?
Hej Ole

Tak skal du have. Ja, det er faktisk helt spændende, når sådan noget pludseligt sker

Venlig hilsen Anni

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator