Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Flemming Larsen
Når fuglen ikke ligner noget i bøgerne II (Læst 1190 gange) Postet d. 24-07-12 kl. 10:08
Med denne var jeg først helt på bar bund. Men da jeg så kom til et billede taget lidt tidligere i Høvblege, synes jeg der var visse fællestræk. ER det en ung gulspurv?

Når fuglen ikke ligner noget i bøgerne II (Med denne var jeg først helt på bar bund. Men da jeg så kom til et billede taget lidt tidligere i Hø)
Foto: Skovbryn med fyr, Klinteskoven syd,Møn
Klik på billedet for original størrelse (900 x 600)
Besvar | Kommentér

Kevin Kuhlmann Clausen

Svaraktivitet:

(715)
#1 Svar postet d. 24-07-12 kl. 10:11. Emne: Når fuglen ikke ligner noget i bøgerne II
Jeg synes vi skal prøve med bogfinke!

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Flemming Larsen
#2 Kommentar postet d. 24-07-12 kl. 10:27. Emne: Når fuglen ikke ligner noget i bøgerne II
Ja, unge bogfinker så jeg massser af; men de var alle mere dæmpede grålig-brune. Men hvis der ikke kommer et modbud, så skal du nok få dit grønne flag, Kevin.

Når fuglen ikke ligner noget i bøgerne II (Ja, unge bogfinker så jeg massser af; men de var alle mere dæmpede grålig-brune. Men hvis der ikke k)
Foto: Ung bogfinke (som jeg kender dem)
Klik på billedet for original størrelse (900 x 600)
Besvar | Kommentér

Peter Lindboe

Svaraktivitet:

(345)
#3 Svar postet d. 24-07-12 kl. 10:41. Emne: Når fuglen ikke ligner noget i bøgerne II
Ja, jeg siger også bogfinke. Man kan ane de to hvide vingebånd, hvilket er et af bogfinkens gode træk at kende dem på.

Peter

Besvar | Kommentér

Anni & Peter Nielsen

Svaraktivitet:

(2520)
#4 Svar postet d. 24-07-12 kl. 10:59. Emne: Når fuglen ikke ligner noget i bøgerne II
Stol trygt på Bogfinke. Vingebåndene, de hvide halesider og den utegnede flanke.

vh/Peter

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator