Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
2. april 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jørn Winther Jørgensen
Hvilken svamp? (2 fotos) (Læst 449 gange) Postet d. 13-08-12 kl. 21:10
Hat tør Ø 3 cm. Stok 2,5 cm. Der var Pil (Salix) og Rødgran (Picea abies) på voksestedet. Ingen særlig smag og skarp for mig udefinerlig lugt. Elværkskanalen (Viborg Kommune, Midtjylland) d.d..

Hvilken svamp? (2 fotos) (Hat tør Ø 3 cm. Stok 2,5 cm. Der var Pil (Salix) og Rødgran (Picea abies) på voksestedet. Ingen særl)
Jørn Winther Jørgensen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1000 x 956)
Besvar | Kommentér

Jørn Winther Jørgensen
#1 Kommentar postet d. 13-08-12 kl. 21:10. Emne: Hvilken svamp? (2 fotos)
2.

Hvilken svamp? (2 fotos) (2.)
Klik på billedet for original størrelse (1000 x 844)
Besvar | Kommentér

Lise Madsen

Svaraktivitet:

(152)
#2 Svar postet d. 14-08-12 kl. 19:17. Emne: Hvilken svamp? (2 fotos)
Det kunne måske godt ligne løv tragthat, kan ikke se overfladen et meget sikkert tegn er at overfladen krakelere lige som våd glasur på lagkagen når kun overfladen er tør, og du så sætter en finger på den, prøv med glasur hvis du ikke lige ved hvordan det ser ud .

Men jeg er ikke sikker på at det er den.

Lise

Besvar | Kommentér

Jørn Winther Jørgensen
#3 Kommentar postet d. 14-08-12 kl. 21:15. Emne: Hvilken svamp? (2 fotos)
Tak for svaret, Lise. Her er et foto der viser mere af oversiden. Det foto jeg fik taget af svampes overside var desværre totalt overbelyst.

Mvh

Jørn

Hvilken svamp? (2 fotos) (Tak for svaret, Lise. Her er et foto der viser mere af oversiden. Det foto jeg fik taget af svampes )
Klik på billedet for original størrelse (1000 x 875)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator