Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anni Lene Nielsen
Musvåge eller? (Læst 646 gange) Postet d. 08-10-12 kl. 20:23
Denne kom svævende over mig, mens jeg var i gang med at fotografere fluer i haven, så jeg rettede makroen mod den og fik dette ene foto. Den var meget højt oppe, så den fyldte ikke mange pixels på kortet. Kan der siges noget med sikkerhed ud fra det?

Har heftet mig ved de mørke knomærker, men jeg ved ikke, om andre fugle også har sådanne?

Odense, 08-10-12

Venlig hilsen Anni

Musvåge eller? (Denne kom svævende over mig, mens jeg var i gang med at fotografere fluer i haven, så jeg rettede ma)
Foto: Anni Lene Nielsen
Besvar | Kommentér

Jan Lindgaard Rasmussen

Svaraktivitet:

(998)
#1 Svar postet d. 08-10-12 kl. 20:38. Emne: Musvåge eller?
Hej Anni. En typisk lys musvåge, med sort kant langs vingerne og sorte komma''er i knoerne. VH Jan.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#2 Kommentar postet d. 08-10-12 kl. 20:45. Emne: Musvåge eller?
Hej Jan

Tak for de fine kendetegn og bestemmelsen. Det var alt det lyse, som forvirrede mig. Har ellers kun set de mørke

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator