Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jørgen Bjerring
Juvenil Løvsanger? (Læst 664 gange) Postet d. 11-10-12 kl. 21:45
Hvis jeg siger juvenil Løvsanger, bliver jeg så mødt med voldsomme protester? Den har i hvert fald bred gulstribe over øjet, lysegul underside og gulbrune ben. Billedet er optaget på Kalvebod Fælled i dag.

Juvenil Løvsanger? (Hvis jeg siger juvenil Løvsanger, bliver jeg så mødt med voldsomme protester? Den har i hvert fald b)
Foto: Juvenil Løvsanger?
Besvar | Kommentér

peter sunesen

Svaraktivitet:

(6198)
#1 Svar postet d. 11-10-12 kl. 21:51. Emne: Juvenil Løvsanger?
Kun en lille mild protest fra Gentofte

Benene er for mørke, øjenstriben for svag, og så er det også sent for Løvsangere nu.

Det er en Gransanger.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Jørgen Bjerring
#2 Kommentar postet d. 11-10-12 kl. 22:02. Emne: Juvenil Løvsanger?
Og jeg havde endda 50 % chance for at ramme rigtigt.

Tak for hjælpen.

Besvar | Kommentér

peter sunesen

Svaraktivitet:

(6198)
#3 Svar postet d. 24-04-13 kl. 15:25. Emne: Juvenil Løvsanger?
Glemte lige at nævne at det ikke er til at se om det er en 1k, eller en ældre, men en juvenil er det ikke. Fjerdragten er ikke gulfarvet, og ''ulden'' nok, og så er det jo også for sent med relativt nyudfløjne unger så langt hen på året.

Besvar | Kommentér

Jørgen Bjerring
#4 Kommentar postet d. 24-04-13 kl. 16:52. Emne: Juvenil Løvsanger?
Hej Peter,

Tak for dit supplerende svar. Jeg retter min observation.

M.v.h. Jørgen

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator