Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
2. juni 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

ivan abramowitz
Er det en sodfarvet Skørhat (Læst 500 gange) Postet d. 22-10-12 kl. 10:50
Den voksede under Egetræ. Jeg er i tvivl, da jeg ikke kan se den er farvet sort ved brudene? Lamellerne er hvide og går hel ind til stokken

Er det en sodfarvet Skørhat (Den voksede under Egetræ. Jeg er i tvivl, da jeg ikke kan se den er farvet sort ved brudene? Lamelle)
ivan abramowitz har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Erik Rald

Svaraktivitet:

(1145)
#1 Svar postet d. 22-10-12 kl. 11:30. Emne: Er det en sodfarvet Skørhat
Du tænker på Sværtende Skørhat. Men dén art har tykke, meget skøre lameller, og din har formodentlig tynde, meget bløde lameller, forudsat at det er en Broget Skørhat.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

ivan abramowitz
#2 Kommentar postet d. 22-10-12 kl. 19:33. Emne: Er det en sodfarvet Skørhat
Tak Erik. Her kan man se de bøjelige lameller. Havde jeg vidst den var spiselig skulle den have været med sammen med Indigo Rørhat og Karl Johan til maden i går

Er det en sodfarvet Skørhat (Tak Erik. Her kan man se de bøjelige lameller. Havde jeg vidst den var spiselig skulle den have være)
Besvar | Kommentér

ivan abramowitz
#3 Kommentar postet d. 22-10-12 kl. 19:34. Emne: Er det en sodfarvet Skørhat
Tak Erik. Her kan man se de bøjelige lameller. Havde jeg vidst den var spiselig skulle den have været med sammen med Indigo Rørhat og Karl Johan til maden i går

Er det en sodfarvet Skørhat (Tak Erik. Her kan man se de bøjelige lameller. Havde jeg vidst den var spiselig skulle den have være)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator