Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

kai nissen
Lille rovfugl måske ugle (Læst 932 gange) Postet d. 31-10-12 kl. 13:04
Jeg kom kørende igennem en mindre skov nede ved åen en mørk eftermiddag og endelig sad den der, en lille rovfugl eller ugle, men efter at havde listet kameraet ud af vinduet og skudt en serie billeder, syntes jeg godt nok den var usædvanlig rolig.

Ved nærmere eftersyn, viser det sig, så også bare, at være en råden gren

Lille rovfugl måske ugle (Jeg kom kørende igennem en mindre skov nede ved åen en mørk eftermiddag og endelig sad den der, en l)
kai nissen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (700 x 525)
Kommentér

Eva Hansen
#1 Kommentar postet d. 31-10-12 kl. 13:31. Emne: Lille rovfugl måske ugle
Hahahahahahaha..

ja snydt kan man altid blive.

Så er det måske ikke lige nu jeg skal afsløre, at efter at have kigget på billedet uden at have læst teksten først, da tænkte jeg..nej, der er vel ingen der tror det er en fugl..hahahaha

Nå, bedre held næste gang

Kommentér

Sofus Ryge Petersen
#2 Kommentar postet d. 31-10-12 kl. 13:38. Emne: Lille rovfugl måske ugle
spøjst fremspring, minder mig om "ugle i hullet"-tråden

- se linket HER

Kommentér

Eva Hansen
#3 Kommentar postet d. 31-10-12 kl. 13:59. Emne: Lille rovfugl måske ugle
Ja eller dengang en spøgefuld person havde anbragt en udstoppet lunde/søpapegøje midt i en snedrive i naboens have..eller da min datter klippede et billede ud af en stillits i miniformat og klistrede fast på en gren i ´haven..

Begge dele ses i tråden her, haha

- se linket HER

Kommentér

kai nissen
#4 Kommentar postet d. 31-10-12 kl. 19:27. Emne: Lille rovfugl måske ugle
Hej Eva

Det kan muligvis være trangen til at få en ny fugl på kortet der får mig til at " hoppe " på en som den her men jeg har lykkeligvis fået to nye i dag, silkehale og sandløber så nu kan jeg måske kører en tur igen uden at se syner. Et par sjove links fra dig og Sofus det er åbenbart både familie og naturen der kan drille en

Vh Kai

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator