Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Louise Widenborg
Hvilken slags fugl. (Læst 976 gange) Postet d. 15-11-12 kl. 22:52
Idag d. 15-11-2012. Arresø, Frederiksværk.

Jeg ved godt, at den fugl umuligt kan bestemme, men da jeg sad og kiggede i dagens billeder, fangede det ret bredde vingefang mig i forhold til kroppen.

Jeg ville gerne vide hvilken fugle "art" den fugl tilhører - så jeg måske i fremtiden også bliver bedre til, at se hvilken slags fugl der er tale om på lang afstand

Kan det lade sig gøre? ?

- Louise.

Hvilken slags fugl. (Idag d. 15-11-2012. Arresø, Frederiksværk.

Jeg ved godt, at den fugl umuligt kan bestemme, men da)
Foto: Louise Widenborg 15-11-2012.
Besvar | Kommentér

Jan Lindgaard Rasmussen

Svaraktivitet:

(998)
#1 Svar postet d. 15-11-12 kl. 23:05. Emne: Hvilken slags fugl.
hej - det kan ikke siges med sikkerhed, men jeg er 99% sikker på, at det er en musvåge. VH Jan.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Louise Widenborg
#2 Kommentar postet d. 15-11-12 kl. 23:13. Emne: Hvilken slags fugl.
Hej Jan. Tak for svar

Altså må jeg have ret i min formodning om rovfugl - Jeg ved godt, at den ikke kan artbestemmes ud fra dette ringe foto, men tænkte selv på musvågen, fordi den måde den fløj på mindede om, men den var langt væk fra mig, så ikke helt let, at vurdere, når man ikke har forstand på fugle

Mvh. Louise.

Besvar | Kommentér

Frank Desting

Svaraktivitet:

(3679)
#3 Svar postet d. 16-11-12 kl. 22:26. Emne: Hvilken slags fugl.
Det er en Musvåge

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator