Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
1. april 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Hans Øllgaard
Hvidlig stærkt håret konsolsvamp (Læst 456 gange) Postet d. 11-01-13 kl. 00:33
Denne vinterpåklædte konsolsvamp har jeg set foto af tidligere, men desværre er den ikke let genkendelig blandt Vesterholts fotos.

Den må absolut være i svampegalleriet her.

Jeg har ikke set den tit, men i dag på NV-Mors var det fotovejr.

På forhånd tak for hjælp med svampens navn.

Hilsen, Hans

Hvidlig stærkt håret konsolsvamp (Denne vinterpåklædte konsolsvamp har jeg set foto af tidligere, men desværre er den ikke let genkend)
Hans Øllgaard har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 646)
Besvar | Kommentér

Jette Anitha Hansen

Svaraktivitet:

(3511)
#1 Svar postet d. 11-01-13 kl. 00:47. Emne: Hvidlig stærkt håret konsolsvamp
Jeg kan hjælpe med arten, som er Håret Læderporesvamp,og som er omtalt i felthåndbogen.

Vh Jette.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Hans Øllgaard
#2 Kommentar postet d. 11-01-13 kl. 10:53. Emne: Hvidlig stærkt håret konsolsvamp
Tak for hjælp. Jeg kan se, at der behøves en prik på Mors, så den bliver lagt ind.

Hilsen, Hans

Besvar | Kommentér

Dan Ole Faaborg
#3 Kommentar postet d. 11-01-13 kl. 19:33. Emne: Hvidlig stærkt håret konsolsvamp
Tillykke med den, Hans!

Besvar | Kommentér

Hans Øllgaard
#4 Kommentar postet d. 11-01-13 kl. 20:22. Emne: Hvidlig stærkt håret konsolsvamp
Tak for reaktionen, Dan !

Jeg kan se i Vesterholt, at den kan miste det meste af frisuren med alderen, - det ved begynderen ikke, når der kigges billeder.

Hilsen, Hans

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator