Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
22. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Tommy Skagbæk
Hvad er dette for en fugl. (Læst 1073 gange) Postet d. 20-02-13 kl. 23:03
Så denne fugl nord for Hou i Nordjylland. Jeg fik kun taget dette billede inden den fløj igen. Jeg er en del i tvivl da den så betydelig større ud end en musvåge og der er ikke langt til lille vilmose. Men aligevel. Det kan godt være at billedet ikke er godt nok. Men hvis der er nogle der kan hjælpe så er det rigtig fint.

Hvad er dette for en fugl. (Så denne fugl nord for Hou i Nordjylland. Jeg fik kun taget dette billede inden den fløj igen. Jeg e)
Tommy Skagbæk har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Lars Jørgen Grønbjerg

Svaraktivitet:

(70)
#1 Svar postet d. 20-02-13 kl. 23:05. Emne: Hvad er dette for en fugl.
Jeg synes da nok den ligner en Musvåge, så det er da det, det er?!

Mvh /LJ

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Eva Hansen

Svaraktivitet:

(859)
#2 Svar postet d. 20-02-13 kl. 23:12. Emne: Hvad er dette for en fugl.
Jeg mener ikke der er nogen tvivl om, at fuglen her er en musvåge, ud fra farver og bygning på fuglen

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Jens Friss-Walsted

Svaraktivitet:

(28)
#3 Svar postet d. 20-02-13 kl. 23:16. Emne: Hvad er dette for en fugl.
ja jeg syndes også det ligner meget godt en musvåge. størrelse på hoved, krop hale og ben længde og farven er = musvåge.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Tommy Skagbæk
#4 Kommentar postet d. 20-02-13 kl. 23:45. Emne: Hvad er dette for en fugl.
Jeg vil gerne takke alle for svar.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator