Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. februar 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Køb og salg -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Stephan Pindstrup
Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm. (Læst 2130 gange) Postet d. 10-03-13 kl. 21:36
Jeg kom aldrig til at bruge det.

Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm. (Jeg kom aldrig til at bruge det.

)
Stephan Pindstrup har vedhæftet dette billede
Kommentér

Stephan Pindstrup
#1 Kommentar postet d. 10-03-13 kl. 21:38. Emne: Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm.
monteret med

Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm. (monteret med)
Foto: monteret med
Klik på billedet for original størrelse (800 x 385)
Kommentér

Stephan Pindstrup
#2 Kommentar postet d. 10-03-13 kl. 21:39. Emne: Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm.
følger med - bla okular med mål

Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm. (følger med - bla okular med mål)
Foto: følger med - bla okular med mål
Kommentér

Stephan Pindstrup
#3 Kommentar postet d. 10-03-13 kl. 21:40. Emne: Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm.
følger med

Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm. (følger med)
Foto: følger med
Kommentér

Stephan Pindstrup
#4 Kommentar postet d. 10-03-13 kl. 21:41. Emne: Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm.
Kroner eller Bytte med Canon Glas

Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm. (Kroner eller Bytte med Canon Glas)
Foto: Kroner eller Bytte med Canon Glas
Kommentér

Stephan Pindstrup
#5 Kommentar postet d. 14-03-13 kl. 20:18. Emne: Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm.
Oops

pris ide : 3500 afhentet.

Kommentér

Torbjørn Borgen
#6 Kommentar postet d. 14-03-13 kl. 20:43. Emne: Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm.
Hej Stephan

Det ser umiddelbart godt ud, jeg lader beskeden gå videre til svampeforeningens hjemmeside!

Der er nok nogen som kunne ønske nogle specifikationer ang. immersionsobjektivet og okularerne samt kondenseren

Torbjørn

Kommentér

Stephan Pindstrup
#7 Kommentar postet d. 04-05-13 kl. 16:49. Emne: Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm.
2500 afhentet som beset.

Kommentér

Bente Andersen
#8 Kommentar postet d. 30-12-13 kl. 13:31. Emne: Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm.
Betyder seneste kommentar, at det er solgt?

Kommentér

Stephan Pindstrup
#9 Kommentar postet d. 01-01-14 kl. 17:21. Emne: Carl Zeiss Binokulært mikroskop med Phasekontrast og alm.
Stadig til salg - jeg sender det blot ikke med posten

Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondata | Translator