Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Claes Theilgaard
Mærkeligt! (Læst 857 gange) Postet d. 12-05-13 kl. 20:16
Jeg havde lige taget et billede af en bille, og tog derefter et af en anden... MEN da jeg bagefter så på billedet i kameraets galleri, var det som om, de to billeder var smeltet sammen... Hvad skyldes dette?

Mærkeligt! (Jeg havde lige taget et billede af en bille, og tog derefter et af en anden... MEN da jeg bagefter s)
Foto: Claes Theilgaard
Klik på billedet for original størrelse (835 x 626)
Besvar | Kommentér

Jørgen Skantse

Svaraktivitet:

(12)
#1 Svar postet d. 13-05-13 kl. 22:47. Emne: Mærkeligt!
Ja der er jo tydeligvis en bug i dit kamera, hø hø

Underligt ser det ud, som om det forrige billede ikke er blevet slettet ordentligt inden der er taget et nyt oven i, burde ikke kunne ske.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Erland Nielsen
#2 Kommentar postet d. 13-05-13 kl. 23:04. Emne: Mærkeligt!
Spørgsmålet er om et billede også ser sådan ud når de kommer over på computeren. Det kan vel ikke udelukkes at det bare er "fremviseren" i kameraet der klokkede i det.

Besvar | Kommentér

Claes Theilgaard
#3 Kommentar postet d. 14-05-13 kl. 19:27. Emne: Mærkeligt!
Jeg har ingen anelse om hvad det kan være, men jeres forklaringer lyder meget sandsynlige... Venter dog lidt med flag. Det så både sådan ud, da jeg kiggede på kameraet, hvor der kom et slags preview op efter jeg havde taget det, i kameraets galleri, og på computeren.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator