Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Kåre Würtz Sørensen
Billede af hus og have humle eftersøges (Læst 860 gange) Postet d. 17-05-13 kl. 09:04
Hej

Jeg skal bruge et billede af en hushumle oh en havehumle til et indlæg på min blog om de almindeligste danske humlebier. Det er et ikke kommercielt forehavende og det behøver ikke være et super foto, bare farvetegningen kan ses.

Håber på positiv feedback

Mvh Kåre

- se linket HER

I kan maile eventuelle billeder til mig på dundunje@hotmail.com

Besvar | Kommentér

Karen Thomsen

Svaraktivitet:

(1)
#1 Svar postet d. 17-05-13 kl. 09:20. Emne: Billede af hus og have humle eftersøges
Hej Kåre.

Kom tilfældig ind på dit indlæg her.

Tog dette foto i går, men ved jo ikke, om det er sådan en humle, du søger. (Har ikke selv forstand på disse arter).

Mvh. Karen

Billede af hus og have humle eftersøges (Hej Kåre.
Kom tilfældig ind på dit indlæg her.

Tog dette foto i går, men ved jo ikke, om det er )
Foto: Karen Thomsen
[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Kåre Würtz Sørensen
#2 Kommentar postet d. 19-05-13 kl. 09:39. Emne: Billede af hus og have humle eftersøges
Det var da et nydeligt foto. Det er nok lys jordhumle. Må selv ud og filme have og hushumle. Vil mægtigt gerne bruge dit alligevel da det er meget bedre end mine egne.

Mvh kåre

Besvar | Kommentér

Jens Christian Schou

Svaraktivitet:

(1)
#3 Svar postet d. 15-06-13 kl. 12:20. Emne: Billede af hus og have humle eftersøges
Hej Kåre

du er velkommen til at bruge og linke til mine fotos på biopix.dk blot du angiver kilde.

mvh

Jens

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Kåre Würtz Sørensen
#4 Kommentar postet d. 16-06-13 kl. 20:11. Emne: Billede af hus og have humle eftersøges
Hej Jens Christian tusinde tak for tilbuddet, det er super fedt. Jeg har faktisk taget mig den frihed at linke til din side hvis man ville studere flere humlebier. Har dog lidt problemer med domænet, men håber snart at få det op at køre. Endnu engang tak for tilbuddet.

Mvh Kåre

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator