Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Stephan Pindstrup
Anerkendt online shop for storformat print og framing ? (Læst 837 gange) Postet d. 16-07-13 kl. 15:50
Hejsa

Ønske: Jeg vil gerne have mulighed for via nettet at uploade udvalgte billeder og via ordreform bestille plakatstørrelse+ udprintninger evt med rammer eller på lærreder eller andre spændende muligheder.

Kender du et anerkendt dansk baserer webkiosk/bureau til dette ?

Pft

Stephan

Besvar | Kommentér

Jes Elnif
#1 Kommentar postet d. 01-08-13 kl. 16:35. Emne: Anerkendt online shop for storformat print og framing ?
- se linket HER - tal med Mette

Besvar | Kommentér

Lasse Enevoldsen

Svaraktivitet:

(2)
#2 Svar postet d. 14-08-13 kl. 17:41. Emne: Anerkendt online shop for storformat print og framing ?
Glimrende link fra Elnif. Bogmærker det selv.

Jeg har dog også lidt input. Jeg har fået lavet foto-print i plakat størrelse hos Japanfoto til en god pris og kvalitet. Det var ud fra lysbilleder. De har mange butikker over hele landet, så det skulle ikke være svært at finde nogen at snakke med. Jeg tror de kan være konkurrencedygtige på den front.

Mht. opklæbning og deslige, ja så opgav jeg selv, fordi det blev rasende dyrt. Derfor har jeg gemt Elnifs link.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator