Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Finn M. Hansen
|
#1090 Kommentar postet d. 24-08-19 kl. 19:41. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
-nå ja ja da, det var nu ikke meningen.
- jeg ved ikke lige om vokshattene skal være af d.d. men her er hele min rørende samling i årenes løb. 
 Foto: Div. vokshatte fra Sjælland. Klik på billedet for original størrelse (800 x 569)
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#1091 Kommentar postet d. 24-08-19 kl. 21:11. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Det er godt I derovre, kan deles om Forfraglæderne....
-og Bjælderne er altid godt stof....
Det må erkendes, at Oles 10 år gamle Forfratråd har "forgrenet" sig.....en anelse..
-------------------------------- dog tog jeg et billede af en "torskestime" her ved middagstide....
Så det er jo ikke Vokshatte HVER gang.....i denne tid...næsten ikke

Foto: Almindelig Torskemund Klik på billedet for original størrelse (786 x 600)
|
Kommentér
|
|
#1092 Kommentar postet d. 24-08-19 kl. 21:13. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Det blev til 31 Spidspuklede (eller Konradiier) på Claus´ og min rasteplads
-skønt at se, at vore anstrengelser bærer frugt

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#1093 Kommentar postet d. 24-08-19 kl. 21:16. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Hov....nu kom der minsandten et billede af.....
-nå, nu jeg er i gang...
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 566)
|
Kommentér
|
|
#1094 Kommentar postet d. 24-08-19 kl. 21:19. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Flere karplanter
-på parcellen -1,5 meter til mere
-der regnes ikke med brøker
 Foto: Stor (meget stor) Brændenælde i Øksedal Klik på billedet for original størrelse (718 x 600)
|
Kommentér
|
|
#1095 Kommentar postet d. 24-08-19 kl. 21:21. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Keglen kom i hus ved Kollerup

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (679 x 600)
|
Kommentér
|
|
#1096 Kommentar postet d. 24-08-19 kl. 21:27. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Stokken med en anelse sort...
 Foto: Kegle-Vokshat Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#1097 Kommentar postet d. 24-08-19 kl. 21:29. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Den lille Papegøje
Førstefund Atlas
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (737 x 600)
|
Kommentér
|
|
#1098 Kommentar postet d. 24-08-19 kl. 21:30. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Gode vagtsomme øjne anede....
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
|
#1099 Kommentar postet d. 24-08-19 kl. 21:32. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Den Spidspuklede fra Kollerup
(i mængde over store afstand i græsvej )
Studiefoto af hjembragt eksemplar -apparatet udåndede, da jeg skulle tage første billede....
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
|