Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen
|
#1160 Kommentar postet d. 25-08-19 kl. 19:19. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Tror det er Stor Smutugle, men har lagt den i forum.
Lå i trappegangen.
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 598)
|
Kommentér
|
|
#1161 Kommentar postet d. 25-08-19 kl. 19:20. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Undersiden.
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 598)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1162 Kommentar postet d. 25-08-19 kl. 20:24. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Charlotte, jeg tror, det er Pyramideugle.
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#1163 Kommentar postet d. 25-08-19 kl. 20:29. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Dagens tillæg til ListeV-Vokshattelisten:
Per Øksedal: SpidspukletV, Frederik den Syvende (25.-8.)
pæne mængder

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 569)
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#1164 Kommentar postet d. 25-08-19 kl. 20:31. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Kunstfotos on location....

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
|
#1165 Kommentar postet d. 26-08-19 kl. 07:35. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
God morgen
Tak Gerner, Pyramideugle var også det svar forum gav.
Sol og let vind, tyder på en fin sommerdag.
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1166 Kommentar postet d. 26-08-19 kl. 07:57. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Godmorgen
Her skinner solen, men mod sydvest ser det noget truende ud.
Pyramiden er en af de få natflyvere, som jeg se seneste år har haft som gæst i bodegaen, så den kender jeg ret godt. Til gengæld er jeg i tvivl om denne gæst i stuen i aftes, men jeg tror, det er slidt udgave af Rødbåndet Dværgmåler.´Ha en go da 
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (754 x 600)
|
Kommentér
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#1167 Kommentar postet d. 26-08-19 kl. 08:20. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
God morgen.
Her er det overskyet med mørke truende skyer.
Fra min gårdsplads i dag i selvsået Solsikke
Alm. Bærtæge
 Ella Margrethe Bang Harders har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#1168 Kommentar postet d. 26-08-19 kl. 08:52. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Så kom min gave op at hænge - nu er det spændende, om fuglene tør bruge den.
 Ella Margrethe Bang Harders har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (687 x 600)
|
Kommentér
|
 Ulrik Hasle Nielsen
|
#1169 Kommentar postet d. 26-08-19 kl. 09:17. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg har også Pyramideugler her hos mig. Mellem nogle plader i brændeskuret sidder der en flok hver dag, gerne en 25 - 30 stykker.
Her har jeg forsigtigt flyttet en plade, så man kan se nogle af dem - de kravler lynhurtigt væk når de bliver forstyrret 
 Ulrik Hasle Nielsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
|
Kommentér
|
|