Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
.jpg) Hanne Bertelsen
|
#110 Kommentar postet d. 04-08-19 kl. 23:20. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jo Per denne kan du.
|
Kommentér
|
 Claus Bøjer
|
#111 Kommentar postet d. 04-08-19 kl. 23:20. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
3 på stribe,- det motiv kunne jeg ikke stå for. KlokkEnsian, Benbræk og Klokkelyng. Et æg fra Ensian-Blåfuglen anes.
 Claus Bøjer har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
|
Kommentér
|
 Claus Bøjer
|
#112 Kommentar postet d. 04-08-19 kl. 23:20. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
3 på stribe,- det motiv kunne jeg ikke stå for. KlokkEnsian, Benbræk og Klokkelyng. Et æg fra Ensian-Blåfuglen anes.
 Claus Bøjer har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#113 Kommentar postet d. 04-08-19 kl. 23:21. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Imponerende som du kan snuse op, Claus
-godt at se dig
Her dagens 2. flue
-en Blåfugl fra Limurtskrænten. Og da jeg bortset fra en enkelt anden kun finder Almindelig Blåfugl, må denne også være denne...

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (724 x 600)
|
Kommentér
|
.jpg) Hanne Bertelsen
|
#114 Kommentar postet d. 04-08-19 kl. 23:22. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
96 spørg i forum Galler og miner.
|
Kommentér
|
 Claus Bøjer
|
#115 Kommentar postet d. 04-08-19 kl. 23:22. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Lige et sidste billede Frøbid i blomst. Han-Vejle.
 Claus Bøjer har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
|
Kommentér
|
|
#116 Kommentar postet d. 04-08-19 kl. 23:22. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Er det Storplettet, Hanne

|
Kommentér
|
.jpg) Hanne Bertelsen
|
#117 Kommentar postet d. 04-08-19 kl. 23:28. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
114 bingo - se linket HER
|
Kommentér
|
|
#118 Kommentar postet d. 04-08-19 kl. 23:28. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ja, det vil jeg gøre...
-og hov
-jeg fandt da osse dette læs "babyer" i spind, som der var mange af på Limurtskrænten.
-------------------------------------
Og det får mig ind på noget meget trist:
Ella opdagede, at vor kære stendame Charlotte Svensson ikke længere er med os på FugleogNatur.
Hendes profil er slettet
????
-meget trist

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (669 x 600)
|
Kommentér
|
|
#119 Kommentar postet d. 04-08-19 kl. 23:30. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Hun vil blive savnet !!

|
Kommentér
|
|