Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Lise Madsen
|
#1260 Kommentar postet d. 28-08-19 kl. 09:37. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ella når du er inde på din egen side trykker du på blyanten så kommer du ind så du kan skrive det du mangler eller i kommentar at du gerne vil have kortet slettet hvis man er hurtig når man lægger ind kan vist selv slette, men senere kan man ikke.
|
Kommentér
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#1261 Kommentar postet d. 28-08-19 kl. 10:13. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Mange tak for svaret Lise - men jeg kan ikke få det til at fungere.
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1262 Kommentar postet d. 28-08-19 kl. 10:25. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ella, hvis du åbner siden med dine rapportering og ud for det pågældende fund klikker ud ved fotoapparatet i højre side, får de en side som på mit foto her. Hvis du sxå klikker på blyanten oppe i højre hjørne, kan du rette i dit fund.
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (800 x 551)
|
Kommentér
|
|
#1263 Kommentar postet d. 28-08-19 kl. 10:46. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Tak for svaret Gerner - men det virker heller ikke - tror det er fordi den er under godkendelse.
|
Kommentér
|
 Lise Madsen
|
#1264 Kommentar postet d. 28-08-19 kl. 11:45. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
så kommer du nok skrive til en validator efter gode råd
Lise
|
Kommentér
|
|
#1265 Kommentar postet d. 28-08-19 kl. 14:28. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Tak for svaret Lise - det vil jeg prøve.
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1266 Kommentar postet d. 28-08-19 kl. 16:19. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Også i aftes havde jeg bodegaen åben, og straks kom min trofaste gæst 
 Foto: Pyramideugle Klik på billedet for original størrelse (780 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1267 Kommentar postet d. 28-08-19 kl. 16:23. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Men også en an den gæst - en som har været i haven sammen med flere af sine kompisser det meste af sommeren. Det ser ud til, at han har været i slagsmål, men det er ikke i forbindelse med besøg i min bodega 
 Foto: Stor Smutugle Klik på billedet for original størrelse (796 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1268 Kommentar postet d. 28-08-19 kl. 16:24. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Og nu hvor høsten snart er færdig, er det vel meget apropos med besøg af denne 
 Foto: Halmugle Klik på billedet for original størrelse (722 x 600)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1269 Kommentar postet d. 28-08-19 kl. 16:26. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Til gengæld er der ikke meget apropos ved navnet på denne gæst 
 Foto: Vårflue ubest Klik på billedet for original størrelse (810 x 650)
|
Kommentér
|
|