Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#1300 Kommentar postet d. 28-08-19 kl. 21:29. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ja....
-hvis ingen andre vil, så...ææhhh/ stiller jeg mig til rådighed....

Foto: Betterøv Klik på billedet for original størrelse (800 x 594)
|
Kommentér
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#1301 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 07:10. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Så lykkedes det mig endelig at få rettet min indrapportering - nu mangler jeg kun at få slettet den dobbelte indrapportering.
Mange tak til Gerner - Lise og Aksel for hjælpen.
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1302 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 07:57. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Godmorgen
Ja, Per, det er da hårdt, men ædelmodigt af dig
Igen i aftes havde vi besøg af Tvivlsom Mus, men denne gang som gæst i bodegaen
Ha en go da 
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (792 x 600)
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#1303 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 08:19. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
God morgen Gerner
Der er åbent hus......ufrivilligt opsparet husvarme skal yt !!
Det har småregnet/fugtet en anelse og med 15 grader udenfor burde vi snart kunne ånde igen....
Trænger vi ikke til et arkivbillede ?
-fra 2018 -ser ud til, at automobilet var omkring PHauto i Nibe.....
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
|
Kommentér
|
 Anne Marie Henne Pedersen
|
#1304 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 10:43. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Nu vi er i arkivet,Per. Her Bulbjerg fra en anden vinkel.Sidste sommer.
Anne Marie
 Anne Marie Henne Pedersen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 534)
|
Kommentér
|
 Lise Madsen
|
#1305 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 11:19. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Når aftenen falder på går jagten ind, jeg forstår ikke helt deres jagt metode, de sidder udvendigt på mine vinduer der er ikke noget spind så vidt jeg kan se der er mange flere af dem og de får fangst kan jeg se.
 Lise Madsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (1027 x 770)
|
Kommentér
|
.jpg) Hanne Bertelsen
|
#1306 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 11:21. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
#1304 Jeg ville aldrig have gættet på Bulbjerg, hvis det havde været et gættebillede.
Det er et super godt billede.
|
Kommentér
|
 Lise Madsen
|
#1307 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 11:26. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Denne her kan jeg heller ikke blive klog på den har siddet her meget længe ser ikke død ud kan ikke se ægge pind som den måske vogter eller om den er angrebet af noget, den får lov til at blive siddende så sker der måske noget engang.
 Lise Madsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (994 x 745)
|
Kommentér
|
 Lise Madsen
|
#1308 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 12:43. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Umuligt at vide hvad der er sket den var gået sin vej da jeg så efter den lige før.
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1309 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 12:49. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Flot billede fra Bulbjerg
Dette kunne vel være en selfie af en vis herre meget velkendt her i forfratrådene 
 Gerner Jensen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
|