Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Gerner Jensen
|
#1320 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 18:15. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Per #1310 - jeg overlader det til hver især at tænke sig til, hvem det ligner mest
Vi var på Stevns i går men fik ikke det store udbytte med hjem. Merian er ikke helt afblomstret endnu 
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (828 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1321 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 18:16. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Faktisk var nogle af dem slet ikke sprunget ud 
 Foto: Merian Klik på billedet for original størrelse (829 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1322 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 18:19. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg har flere gange nævnt, at vegetasionen på Odden er helt enorm, så den kvæler de mindre planter.Det samme er tilfældet på overdrevet ved Mandehoved. Der har altid været Gyldenris, men jeg har aldrig set den i mængde som i år.
 Foto: Almindelig Gyldenris Klik på billedet for original størrelse (975 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1323 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 18:21. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Lidt tættere på sammen med Knopurt
 Foto: Almindelig Gyldenris Klik på billedet for original størrelse (840 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1324 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 18:22. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Endnu tættere på 
 Foto: Almindelig Gyldenris Klik på billedet for original størrelse (791 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1325 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 18:23. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Der er ingen rigtig skov ved Mandehoved, men der er Skovranke 
 Foto: Almindelig Skovranke Klik på billedet for original størrelse (837 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1326 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 18:25. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Stevns er jo elverkongens land, så det er måske til hans ære, at disse danser 
 Foto: Elledans Bruskhat Klik på billedet for original størrelse (829 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1327 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 18:27. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Der er noget med, at Elverpiger er hule i ryggen, men hvad med under skørterne ?
Der kommer lidt mere senere fra Stevns Fyr.
 Foto: Elledans Bruskhat Klik på billedet for original størrelse (794 x 650)
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#1328 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 19:38. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg er dybt og inderligt rystet -min hæderlighed er draget i tvivl....
- jeg har modtaget et smædebrev...nåh, nej -nu om dage er det jo mail... hvori ListeV -Vokshattelisten -med store bogstaver -anklages for en form for egnsnepotisme !!!!!
At ListeEbidragydere i linje fra Hobro -Øksedal -Aalestrup
har urimelige fordele frem for resten af landet, herunder Fyn !! ( )
-jeg skal ikke nævne navne, blot her konstatere, at:
Alle disse beskyldninger ere fuldstændigt og aldeles grundløse. Forretningsudvalget, Ældsterådet, Sædelighedsudvalget, Hovedbestyrelsen giver deres fulde opbakning til ListeVbestyreren.
-----------
- her et lille uddrag af de voldsomme beskyldninger, som efter hjemkomst fra min succesfulde Vokshattetur martrede mig, indtil Hovedbestyrelsen gav mig fuld opbakning til at følge den linie, som nu en gang er udstukket !
Per: reglementet for liste V er noget af det mest usportslige, jeg i mit liv har set;-
------------
Forfrarådet går nu videre med sagen til højere instanser og nedlægger påstand om total renselse af min person samt
en ikke væsentlig bod for tort,smerte og vanære !
---------- her foriøvrigt en samstilling af to arter fra dagens
 Foto: Spidspuklet og Keglen Klik på billedet for original størrelse (725 x 600)
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#1329 Kommentar postet d. 29-08-19 kl. 19:42. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Også fra i dag
-andet steds: Konrad

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (780 x 600)
|
Kommentér
|
|