Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Birgit Knudsen
|
#1370 Kommentar postet d. 31-08-19 kl. 16:06. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
..og så burde den anden plet jeg så for to år siden vel også kunne findes Og det blev den.
 Birgit Knudsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
|
Kommentér
|
 Jens Christian Schou
|
#1371 Kommentar postet d. 31-08-19 kl. 16:07. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Birgit er det på dens gamle voksested i fordybningerne halvvejs ude på tangen (Langsodde)?
|
Kommentér
|
 Birgit Knudsen
|
#1372 Kommentar postet d. 31-08-19 kl. 16:08. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
..og så blev der tid til bare at nyde det hele sammen med de andre høveder..
 Birgit Knudsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
|
Kommentér
|
 Birgit Knudsen
|
#1373 Kommentar postet d. 31-08-19 kl. 16:12. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Nej det tror jeg ikke Jens Christian Jeg synes jeg går længere inde. De er lige ved siden af den sti man naturligt følger rundt der.
Har forresten et par ubesvarede vandplantespørgsmål liggende fra den 28. august som jeg rigtig gerne ville lokke dig til at kigge på 
|
Kommentér
|
 Birgit Knudsen
|
#1374 Kommentar postet d. 31-08-19 kl. 16:15. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
..og så flagrede den her lige pludselig foran mig og den vidste jeg i al fald jeg aldrig havde truffet før, men sidde stille ville den altså ikke. Dog til sidst fik jeg et par skud ind 
 Birgit Knudsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 531)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1375 Kommentar postet d. 31-08-19 kl. 16:36. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Birgit, du skriver ikke noget navn på din flue, men du ved vel, at det er en Høsommerfugl. Der er både gul og orange, men jag ikke se forskel 
|
Kommentér
|
 Jens Christian Schou
|
#1376 Kommentar postet d. 31-08-19 kl. 16:36. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Orange Høsommerfugl - fedt - en lille invasion i år.
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1377 Kommentar postet d. 31-08-19 kl. 16:40. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Nå der røg lige en tyrkfjel ind i mit indlæg, og Jens kom først med bedre viden end jeg Og så kan jeg nu se, at den har været i spørgemaskinen.
|
Kommentér
|
 Birgit Knudsen
|
#1378 Kommentar postet d. 31-08-19 kl. 16:57. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
..og der er også kommet svar Klaus Hermansen på Forum, og han siger også Orange Høsommerfugl Smukt dyr.
|
Kommentér
|
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen
|
#1379 Kommentar postet d. 31-08-19 kl. 17:12. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Tillykke med det flotte dyr, Birgit.
I Ulkerup Skov fandt vi 5 kæmpe larver. Selvom de hedder Dueurtsværmer, sad de på Balsamin.
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 598)
|
Kommentér
|
|