Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Gerner Jensen
|
#130 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 08:39. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Flere svampe - af dem, jeg kalder kineserhatte Det er formentlig mørkhatte, som man stort set kun kan få bestemt efter mikroskopi.
 Foto: Svamp ubest Klik på billedet for original størrelse (783 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#131 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 08:40. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Denne stod ved siden af de andre. Jeg ved ikke, om det er en anden art eller et andet udviklingstrin af de første.
 Foto: Svamp ubest Klik på billedet for original størrelse (807 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#132 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 08:41. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Inde i hatten ser de første sådan ud
 Foto: Svamp ubest Klik på billedet for original størrelse (802 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#133 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 08:42. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Og den anden ser sådan ud 
 Foto: Svamp ubest Klik på billedet for original størrelse (775 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#134 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 08:43. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Og så lige den sidste svamp i denne omgang
 Foto: Almindelig Bruskbold Klik på billedet for original størrelse (824 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#135 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 08:45. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg ved, jeg kender disse røde hunde, men jeg kan ikke huske navnet, og søgefunktionen i Windues 10 er elendig, så jeg kan ikke finde den i mit arkive. Måske kan nogen hjælpe.
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (816 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#136 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 08:52. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Undersiden af bladet
Det er fint med nye deltagere, men det er virkelig trist at Charlotte ikke er med os mere. Hun virkede ellers glad for at være med, så forhåbentligt er der ikke sket hende noget alvorligt. Apropos gamle deltagere, som ikke er med mere - Frede har vist ikke været aktiv siden juni måned
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (804 x 650)
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#137 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 09:23. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
God morgen, Gerner
og derude
-------------------------Misforstå ikke Ledende Trådholders efterlysninger af debutanter: Luften trænger IKKE til at blive renset i Forfratrådene !!!
Derimod er der altid plads til en/flere, der bruger Rexona.....
Den faste stok er uundværlig !! .
------------------------ I Østen stiger solen op, den spreder guld på sky. Går over hav og bjergetop, går over land og by
Så spred glæde og guld hver morgen/dag i tråden.
-------------og så videre i teksten. Ledende trådholders indlæg skal ikke kommenteres !

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (1114 x 740)
|
Kommentér
|
|
#138 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 09:25. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Velkommen til Ulrik og Lis
-og Ella: prisværdigt med dine alternative lister. Interessant
Arkivbillede tra tidligere tråd..... 
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (853 x 571)
|
Kommentér
|
|
#139 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 09:28. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Arkivbillede fra tidligere tråd..... trådenes grandfather.
God morgen -complétten venter ligesom cup og Thea

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 536)
|
Kommentér
|
|