Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#1470 Kommentar postet d. 02-09-19 kl. 13:18. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Det tør jeg godt, Jørn
- Mønje-Vokshat

|
Kommentér
|
 Jørn Winther Jørgensen
|
#1471 Kommentar postet d. 02-09-19 kl. 13:35. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|

|
Kommentér
|
 Birgit Knudsen
|
#1472 Kommentar postet d. 02-09-19 kl. 15:29. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Nej Per Vokshattene opgiver jeg ikke. Jeg har det blot dårligt med ting som ikke virker logiske på mig, som at starte et vokshatteræs og så pludselig "Det må forventes, at vokshattefund nu vil vælte ind, så derfor er dette sidste ListeVvokshatteliste."
Jeg kunne forstå hvis du havde skrevet at den liste blev et større arbejde end du havde forventet, så nu gad du ikke mere 
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1473 Kommentar postet d. 02-09-19 kl. 16:14. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Finn #1459 - det kan vel næsten ikke være andet end noget fra bøgenonnelarven. - Smider den måske pelsen, når den forpupper sig ?
Og ja, Halmugle optræder for tiden i pænt antal, ikke mindst sammenlignet med andre natflyvere her på parcellen. Ikke kun i bodegaen - vi har også haft den indendørs, i sommerfuglebusk og sankhansurt - og i denne. Man kan vel ikke sige, at den har fået så hatten passer, selvom det er en solhat, den sidder på 
 Foto: Halmugle Klik på billedet for original størrelse (712 x 600)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1474 Kommentar postet d. 02-09-19 kl. 16:17. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
En anden, som også har vist sig flere gange er Tvivlsom Mus. I aftes var den i bodegaen, men nu har den efterhånden tabt en del af mønstret 
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (722 x 600)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1475 Kommentar postet d. 02-09-19 kl. 16:18. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ny for i år var denne, som først blev set ved bodegaen, dog ikke lige i baren 
 Foto: Gulmærket Glansugle Klik på billedet for original størrelse (741 x 600)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1476 Kommentar postet d. 02-09-19 kl. 16:20. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Måske var det den samme, eller måske var det en anden, der forsøgte at kigge ind af vinduet 
 Foto: Gulmærket Glansugle Klik på billedet for original størrelse (716 x 600)
|
Kommentér
|
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen
|
#1477 Kommentar postet d. 02-09-19 kl. 16:28. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Til Finn
Tror det er den gamle hud fra Bøgenonnen, du viser på foto.
Fandt selv denne sidste år d.22 august. Lige kommet af med den gamle overfrakke !
Selv den flotte røde haledusk er blevet liggende, og den nye er ikke helt på plads, endnu.
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 597)
|
Kommentér
|
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen
|
#1478 Kommentar postet d. 02-09-19 kl. 16:30. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Hvidåret Græsugle er fundet til morgen. Fra Rørvig. Kun anden gang jeg møder den.
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 598)
|
Kommentér
|
 Bent-Ole Ludvigsen
|
#1479 Kommentar postet d. 02-09-19 kl. 16:32. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
# 1473 Godt billede!
Her en Blodrød Rørhat fra 31. august i år.
 Bent-Ole Ludvigsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 588)
|
Kommentér
|
|