Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#1560 Kommentar postet d. 04-09-19 kl. 09:49. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Uanset, om du har fundet en halv markfuld eller bare een, tæller fundet kun" et datofund"
- man kan ikke opspare...

|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1561 Kommentar postet d. 04-09-19 kl. 09:51. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Og hvis jeg skulle få bruge for en senere, kan jeg gå derud om nogle dage, for så er denne nok sprunget ud
Mere fra Trylleskoven senere 
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (818 x 650)
|
Kommentér
|
|
#1562 Kommentar postet d. 04-09-19 kl. 09:57. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Det kommer lidt bag på mig, at morgenen skulle starte med Kobjældetrakasserier.... således at min normale the- og birkesnydelse decimeredes.....
-men reglerne skal åbenbart revideres stærkt -så Redelighedsudvalget må på banen....

|
Kommentér
|
|
#1563 Kommentar postet d. 04-09-19 kl. 10:08. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Når nu jeg er ved listerne
-den af Jens foreslåede og af Birgit samtykkede Vokshatteudregningsfaktor # 1449 og # 1451 er uantageligt og forargeligt forkastet
(ros til Knuds utrættelige Hjertelæberace # 1444)
Her lidt Kobjælder fra Ellidsbølvej.... dog ikke fra september..... måske jeg skulle smutte den vej, når jeg i morgen skal afhente Vardeungen i Fjerritslev....

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 594)
|
Kommentér
|
|
#1564 Kommentar postet d. 04-09-19 kl. 10:16. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Det var foriøvrigt her på modsatte side af vejen, at jeg havde den hårrejsende oplevelse at opdage en horden af tyre .... i rask galop imod mig. Medens jeg var optaget af at fotografere de store mængder Montia, som aldrig blev
behandlet efter fortjeneste...
-og genopdagede min glemte løbe- og springegenskaber....

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
|
#1565 Kommentar postet d. 04-09-19 kl. 10:16. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
26.-5.-2019
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (1003 x 714)
|
Kommentér
|
|
#1566 Kommentar postet d. 04-09-19 kl. 10:18. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Lige Montianerne.....

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#1567 Kommentar postet d. 04-09-19 kl. 10:24. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Det var osse den dag jeg fandt de store mængder Trekløftet Stenbræk
på og ved et gammelt bygningsfundament
-husker Birgits måben....

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (641 x 600)
|
Kommentér
|
|
#1568 Kommentar postet d. 04-09-19 kl. 10:25. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Her fundamentet

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#1569 Kommentar postet d. 04-09-19 kl. 10:31. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Efter sorgløs, intetanende gennemtraskning af Kobjælde-og Stenbrækstykket opdagede jeg ved afkørsel, at der var heste- dog heldigvis i den fjerne ende...
En oprivende dag den 26.-5. ved Ellidsbølvej
-her kunne Birgit og Claus ha´ være fine "buffere".....
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (793 x 600)
|
Kommentér
|
|