Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Gerner Jensen
|
#1640 Kommentar postet d. 05-09-19 kl. 08:30. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Per, venligst bemærk, at de to duploer begge er faldet efter de 1600 - altså har de slet ikke noget at gøre med at nå tallet Og bemærk også, at alle andre engang imellem kommer ud for uønskede duploer, eller sågar tripler og quatroer
Og så er jeg iøvrigt lidt oprørt over at blive afkrævet doku for en obs fra 6.11.19. Dvs man stiller spørgsmålstegn ved min troværdighed Og det skulle lige komme fra .... Hvis det ikke var så besværligt, ville jeg have fundet den forfratråd, der løb i den periode, for der har jeg helt sikkert dokumenteret fundet !!!
|
Kommentér
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#1641 Kommentar postet d. 05-09-19 kl. 08:43. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
# 1640 - Gerner, det kan vel også blive lidt svært at dokumentere noget, der sker i fremtiden.
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#1642 Kommentar postet d. 05-09-19 kl. 09:02. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Kobjældelisten, ListeK:
1) Gerner 3.-9.: Trylleskoven
2) Claus 2.-9.: Limurtskrænten, Klim
3) Per Øksedal: 31.-8. : Tversted
4) Finn: 24.-8. : Strøby Egede
5)
------------------
 Foto: Opret fra Ulbjerg Klint
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1643 Kommentar postet d. 05-09-19 kl. 09:38. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ja, Ella, du har ret - selvom nogle prøver det alligevel 
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1644 Kommentar postet d. 05-09-19 kl. 09:55. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Det har regnet temmelig kraftigt den seneste halve time, hvor jeg kunne alligevel ikke foretage mig andet, så jeg har fundet forfratråden fra november 2018, hvor jeg viste blomstrende kobjælder - se linket HER
|
Kommentér
|
 Anne Messmann
|
#1645 Kommentar postet d. 05-09-19 kl. 09:57. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Så er muligheden der for at få et skønt, gammelt floraværk!
Desværre har jeg ikke selv plads i reolerne, men der er jo andre samlere på tråden... - se linket HER
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#1646 Kommentar postet d. 05-09-19 kl. 10:16. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg har desværre heller ikke plads på hylderne, medmindre jeg kan bytte lige over med Lademanns Leksikon 
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#1647 Kommentar postet d. 05-09-19 kl. 11:06. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg troede et øjeblik, at Anne havde dem på hylderne
og lagde dem ud til interesserede , altså uden beregning....
-og ville ha´ skrevet, at jeg selvfølgelig betalte fragten....

|
Kommentér
|
 Anne Messmann
|
#1648 Kommentar postet d. 05-09-19 kl. 11:23. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Per - jeg har nogle sider på væggene, indrammede
|
Kommentér
|
 Anne Marie Henne Pedersen
|
#1649 Kommentar postet d. 05-09-19 kl. 11:49. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
#1621 Det er skam ikke snask,men harpiks,som planten udskiller i forsøg på at dæmme op for svampe-eller insekt angreb på koglen/frøene. I år ses det især på ædelgrantyperne.
|
Kommentér
|
|