Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#160 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 12:10. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Så er de første brombær ved at være modne
ARMENSK BROMBÆR
 Ella Margrethe Bang Harders har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#161 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 12:58. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ella, #123 - flot arbejde , men seere skal lige huske på, at de tal er et øjebliksbillede. Jeg ved ikke, hvornår Ella har lavet listen, men i dag står mit tal f.eks på 700 arter af karplanter, og forhåbentligt kommer der da flere til hen ad vejen 
|
Kommentér
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#162 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 13:12. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
# 161 - Gerner mange tak for kommentaren.
Som det fremgår af mit indlæg er listen udfærdiget den 04.08.19.
#152 - Gerner- synes din mariehøne mest ligner Skakbræt.
Billede
TYRKERDUER
 Ella Margrethe Bang Harders har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#163 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 14:15. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Tak, Ella, beklager, at jeg har overset din datering.
Jeg har også kigget meget på skakbræt, men har ikke følt mig helt sikker.
|
Kommentér
|
 Bent-Ole Ludvigsen
|
#164 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 16:59. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Sæbeurt fra i dag.
 Bent-Ole Ludvigsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
 Bent-Ole Ludvigsen
|
#165 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 17:00. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Voldtimian, også fra i dag.
 Bent-Ole Ludvigsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
.jpg) Hanne Bertelsen
|
#166 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 17:00. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg kan altså ikke begribe at Charlotte har slettet sin profil.
Hendes sidste indslag her 30-7 vidner ikke om en forestående tilbagetrækning.
- se linket HER
Bare der ikke ligger noget alvorligt bag.
|
Kommentér
|
.jpg) Hanne Bertelsen
|
#167 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 17:01. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg kan altså ikke begribe at Charlotte har slettet sin profil.
Hendes sidste indslag her 30-7 vidner ikke om en forestående tilbagetrækning.
- se linket HER
Bare der ikke ligger noget alvorligt bag.
|
Kommentér
|
 Per Thomassen
|
#168 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 17:36. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Til aftensang i denne specielle kirke, som der kun findes en af i Jylland. En lille opgave: Hvad hedder kirken ?
 Foto: Det er såmænd Per fra Tønder!
|
Kommentér
|
 Anne Messmann
|
#169 Kommentar postet d. 05-08-19 kl. 17:40. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Hanne - ja, det er underligt, og lidt foruroligende.
Jeg var på en tur i Det Dansk Schweiz i dag, langs Mølleåen ikke langt hjemmefra... Bortset fra dejlige, stærkt kuperede scenerier (deraf navnet ), var der ingen specielle fund.
Sæbeurten blomstrer meget rigt for tiden (som også andre planter!), her ved Nymølle
 Anne Messmann har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
|
Kommentér
|
|