Fine indlæg
Og Birgit:
sådanne -og smukke billeder. Den der Spidspuklet er absolut gangbar, uanset hvad Aksel monne sige....
Det skulle jo være en hjemmedag/ en hviledag...skal afsted igen i morgen til Hals !
Så parcelsysler, bl.a. kartoffeloptagning..... kunne nok blive en pose til dig Birgit.....
Men så begyndte telefonen at ringe: Og Fruen var i skudlinien fra første færd
Først Palle Bang fra Sukkertoppen, nu Vildbjerg. Vi har ikke talt sammen i årevis. Fruen startede, idet jeg var nede og købe flæskesteg i Nibe (Vardeungens livret)Da jeg kom hjem, fik jeg overdraget røret med Palle og det blev over en time.....medens Fruen restituerede....
En time efter ringede Madam Pedersen fra Slagelse.... hun er kommet til skade med benet og må nok springe "nasseferien" (som hun kalder det)over. Hun har været fast landligger herude i en menneskealder...
Jeg tog lidt flere kartofler op, og da de stadig talte sammen, sneg jeg mig ud og kørte til Fastrup til overdrevet nær.
Joooh, Birgit: 36 stk slimede og 8 Kegler.....
(PS: jeg har minsandten glemt den Gulfodede på V2listen.....
)
Nå, men da jeg kom hjem, var Fruen helt opløst.... da havde Aalborgkollega Dorrit haft ringet. Ville egentlig ha´ talt med mig, men jeg var jo ude....
Så fik de sladret det meste af en time.... og jeg var skam da på tapetet.....
.....nu snart med forsinkelse flæskesteg med nyoptagne King Edwardkartofler