Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
29. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bodil Toft
#10 Kommentar postet d. 16-12-13 kl. 23:16. Emne: Rød/orange svamp på bark af Laurbær-kirsebær
Tak for den oplysning, vi får se, hvad kvalitetsudvalget vælger at gøre ... (jeg har tænkt på, om ikke du netop også sidder i kvalitetsudvalget?)

Bodil

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7380)
#11 Svar postet d. 16-12-13 kl. 23:24. Emne: Rød/orange svamp på bark af Laurbær-kirsebær
Jo jeg er med i kvalitetsudvalget Bodil, men jeg blander mig helst ikke i egne bestemmelser bagefter, i dette tilfælde ville jeg oplagt vente på Jacob eller Thomas´vurdering. Holder mig såvidt muligt til tragthatte, pigsvampe, ind imellem også slørhatte og vokshatte.

God nat!

Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Bodil Toft
#12 Kommentar postet d. 16-12-13 kl. 23:34. Emne: Rød/orange svamp på bark af Laurbær-kirsebær
Ja det er godt (og trygt) at man specialicerer sig - hvilket jeg også har erfaret fra min arbejdskariere

God nat til dig også -

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator