Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Stig Linander

Svaraktivitet:

(40)
#10 Svar postet d. 25-10-18 kl. 20:43. Emne: Skuldersele til bæring af tungt udstyr.
Jeg kan anbefale en "amerikaner-sele", som jeg købte i USA i 2005, og som jeg har brugt i 10 år til en 1 kg Leica kikkert. Bruger den ikke mere, men det er fordi jeg har skiftet til en letvægtskikkert.

Den findes med et hav at firma-logoer, her er en: "Vortex harness strap" - - se linket HER

M.v.h.

Stig.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Kim Biledgaard
#11 Kommentar postet d. 30-10-18 kl. 18:15. Emne: Skuldersele til bæring af tungt udstyr.
Dumt spørgsmål, men ud fra hvilke kriterier har du markeret nogle af svarene her som accepteret og andre ikke?

Besvar | Kommentér

Bent Gravesen
#12 Kommentar postet d. 05-02-19 kl. 16:35. Emne: Skuldersele til bæring af tungt udstyr.
Sorry

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator