Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. oktober 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jette Anitha Hansen
#10 Kommentar postet d. 15-10-19 kl. 10:36. Emne: Godkendelse af Rosabladet Silkehat?
Jo, det er Rosabladet silkehat, kan se du tidligere har et fund derovre fra - se linket HER

Go kratluske dag, Jette

Besvar | Kommentér

Torben Breckling
#11 Kommentar postet d. 15-10-19 kl. 11:45. Emne: Godkendelse af Rosabladet Silkehat?
Det har du så sandelig ret i. Vil dog forsigtigt undskylde mig med, at jeg var midt i afsending af fotos, da du pludselig dukkede op med de første relevante spørgsmål efter mit første foto. Til læg så tidspunktet på vores nattekorrespondance

Jeg vil især takke for din sidste besked. Den reddede mig fra endnu en tur på cyklen samt opstilling af mikroskoper m.v.

Rart at møde en der kan sit kram.

Tak for denne gang.

Buk & Pluk.

Torben Breckling.

Besvar | Kommentér

Torben Breckling
#12 Kommentar postet d. 15-10-19 kl. 11:58. Emne: Godkendelse af Rosabladet Silkehat?
Hej Jette, gamle ven.

Det har du ret i. Det har du jo som regel.

Håber alt er vel hos dig og at vi (sikkert) mødes igen.

Knus.

Torben.

Besvar | Kommentér

Arne Jakobsen
#13 Kommentar postet d. 15-10-19 kl. 11:59. Emne: Godkendelse af Rosabladet Silkehat?
Jeg kan godt lide "Buk og Pluk" jeg plejer at skrive "Knæk og Bræk" men den skal da udskiftes.

Besvar | Kommentér

Torben Breckling
#14 Kommentar postet d. 15-10-19 kl. 12:06. Emne: Godkendelse af Rosabladet Silkehat?
Du er velkommen. Jeg kan også godt li} den. Jeg fandt på den for en del år siden i.f.b. med en indkaldelse til en svampetur.

Besvar | Kommentér

Arne Jakobsen
#15 Kommentar postet d. 15-10-19 kl. 12:33. Emne: Godkendelse af Rosabladet Silkehat?
En af mine gamle nu afdøde venner, lavede engang denne sjove tegning af mig som svampesamler. Jeg har senere brugt den til mange ting. Synes du om den, må du gerne downloade den og bruge den efter forgodtbefindende.

Godkendelse af Rosabladet Silkehat? (En af mine gamle nu afdøde venner, lavede engang denne sjove tegning af mig som svampesamler. Jeg ha)
Arne Jakobsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Torben Breckling
#16 Kommentar postet d. 15-10-19 kl. 13:27. Emne: Godkendelse af Rosabladet Silkehat?
Den er ret sød. Tak. Er der ikke risiko for at blive kaldt en svamp, så ? ;)

Besvar | Kommentér

Arne Jakobsen
#17 Kommentar postet d. 15-10-19 kl. 13:31. Emne: Godkendelse af Rosabladet Silkehat?
Jo. Min email-adr. er også Svamp@kundemail.dk så det er helt Okay.

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator