Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
7. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | Næste side | >>

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jonna Møller
#10 Svar postet d. 05-11-08 kl. 20:48. Emne: Hvordan sætter man navn på fotos?
Lige igen...

Jeg har forsøgt i XnView at slå mit nummertast. fra og så bruge ALT 0169

Det funkede ok.

Mvh. Jonna

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#11 Kommentar postet d. 05-11-08 kl. 20:59. Emne: Hvordan sætter man navn på fotos?
Hej Jonna

Det virker ikke for mig lige meget om jeg taster dem samtidigt.

Besvar | Kommentér

Jonna Møller
#12 Svar postet d. 05-11-08 kl. 21:06. Emne: Hvordan sætter man navn på fotos?
Anni - hvor træls.

Det er også træls at se egne billeder brugt som baggrund på nogle postkort.

Håber du finder en løsning.

Mvh. Jonna

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#13 Kommentar postet d. 05-11-08 kl. 21:13. Emne: Hvordan sætter man navn på fotos?
Hej Jonna

Tak for dine forsøg. Når det ikke vil lykkes, betyder det nok, at jeg bare skal fortsætte som hidtil uden navn

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Kim Petersen
#14 Kommentar postet d. 05-11-08 kl. 21:55. Emne: Hvordan sætter man navn på fotos?
Hej Anni Lene.

Godt nok en lidt besværligere metode, men i nødstilfælde kan du jo kopiere ©

- tegnet fra en anden text og indsætte den i billedtexten.

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#15 Kommentar postet d. 05-11-08 kl. 21:58. Emne: Hvordan sætter man navn på fotos?
Hej Kim

Tak. Selvfølgelig kan man da det

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Jonna Møller
#16 Svar postet d. 07-11-08 kl. 13:11. Emne: Hvordan sætter man navn på fotos?
Anni efter lidt forsøg i PhotoFilter,

fandt jeg frem til, at det går fint med at copy/past tegnet.

Hvis man så laver et lille nyt billede - mit blev forsøgt i 180X20 - og der indsatte teksen du vil have, og derefter vælger Billede/Transparant Farve - kan du gemme det lille nye billede som en giffil - så kan den nemt sættes på alle de billeder du vil have.

Hvor stor teksten giffen skal være må man nok forsøge sig frem med. Men funker det gør det.

Hilsen Jonna

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#17 Kommentar postet d. 08-11-08 kl. 22:39. Emne: Hvordan sætter man navn på fotos?
Hej Jonna

Tusind tak for dit arbejde med at løse det. Det sidste forslag, som jeg har afprøvet virker fint for mig, og det kan jeg variere og udvikle. Har lavet en mappe til forskellige forslag, som så kan bruges efter omstændighederne. Nu betragter jeg mit spørgsmål som besvaret

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Jens Bach Andersen
#18 Kommentar postet d. 01-12-08 kl. 16:56. Emne: Hvordan sætter man navn på fotos?
Hej Anni Lene Nielsen

Jeg vil bare liiige tilføje, at copyright HAR man automatisk - hvad enten tegnet er der eller ej!

Mvh

Besvar | Kommentér

Svend Ove Jensen
#19 Kommentar postet d. 01-12-08 kl. 17:06. Emne: Hvordan sætter man navn på fotos?
Ja,sikke et unødvendigt bøvl

Besvar | Kommentér

Side 2 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator