Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Vejr og vind -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Vilia Dondes
#10 Kommentar postet d. 28-05-10 kl. 20:30. Emne: Hagl!
Klaus altså

Ja, nu er jeg tilbage, og det er bare det klareste solskin (jeg nåede det lige et minut i, og fik hvad jeg skulle have). Sådan et lille land, og så meget forskel i vejret, det er ligesom med dialekterne! (øv, hva´ Henrik)

Vilia

Kommentér

Svend Høst
#11 Kommentar postet d. 29-05-10 kl. 09:09. Emne: Hagl!
Ja det var en lille hidsig byge med hagl og vindstød op i hårdvind 12,6 m sek.

Men det var trods alt en mild en af slagsen sammenlignet med den som for ca 20års siden trak hen over Glostrup og hvor haglene slog huller i plasttagplader og lavede lakskader på biler.

Mvh. Svend Høst

Kommentér

Hans Øllgaard
#12 Kommentar postet d. 29-05-10 kl. 11:59. Emne: Hagl!
Lad os få nogle fotos af hagl "som dueæg", inden de tør.

Eller bare en plæne med store hagl, taget gennem ruden.

Per, jeg var i Thy for et par dage siden. I mangler regn, regn og regn. Det ser ikke godt ud med støvede, hængende blade. Vi har fået et par gode byger her på den altid trængende sandjord syd og sydvest for Viborg.

Hilsen, Hans

Kommentér

Per Taudal Poulsen
#13 Kommentar postet d. 29-05-10 kl. 12:48. Emne: Hagl!
Øksedal fik regn i nat, Hans !!!

-fra kl 01 og nogle timer frem.Dejlig lyd på ruden

Ingen vandpytter til morgen, men forståeligt !Sugekraften

er enorm med den vandmangel.

Vi håber også på ...lidt..i morgen

(Folk i landet undrer sig lidt...på Tuse Næs svømmede vi i vand -andre steder får de regn hele tiden,

men "vi er altså ikke hysteriske kæll...." -jeg tror, vi har haft 2 eller 3 dages regnvejr de sidste par måneder !!!

Hilsen

Per

Kommentér

Vilia Dondes
#14 Kommentar postet d. 29-05-10 kl. 13:43. Emne: Hagl!
Tillykke med regnen Per. Det ser ellers noget tørt ud hos jer. Vi kunne da godt bruge lidt af jeres solskin herovre i de østlige egne

Og Svend, det er lidt sjovt at se for sig, hvordan denne hidsige lille byge har bevæget sig, indtil den tabte pusten..

Hagl! (Tillykke med regnen Per. Det ser ellers noget tørt ud hos jer. Vi kunne da godt bruge lidt af jeres )
Vilia Dondes har vedhæftet dette billede
Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator