Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
30. oktober 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Ole B. Lyshede

Svaraktivitet:

(3196)
#10 Svar postet d. 02-09-11 kl. 10:33. Emne: Svamp i mit æbletræ - hvad hedder den?
Jeg hopper fra Svovlporesvamp, mens tid er.

Ole

Besvar | Kommentér

Karin Bech Hansen
#11 Kommentar postet d. 22-09-11 kl. 09:31. Emne: Svamp i mit æbletræ - hvad hedder den?
Hej Torbjørn,

jeg håber, du har fået den skive af ovenfor omtalte svamp - og at du har fået tid at kigge på den?

Besvar | Kommentér

Poul Evald Hansen

Svaraktivitet:

(615)
#12 Svar postet d. 22-09-11 kl. 09:39. Emne: Svamp i mit æbletræ - hvad hedder den?
Hvad med Poppelporesvamp. Den gror - trods navnet - ofte på f.eks. gamle æbletræer.

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7384)
#13 Svar postet d. 22-09-11 kl. 10:00. Emne: Svamp i mit æbletræ - hvad hedder den?
Tak Karin, jeg har fået den og giver den til Jacob ved lejlighed, reagerer først nu da jeg har været underdrejet af travlhed og nyresten.

vh, Torbjørn

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7384)
#14 Svar postet d. 22-09-11 kl. 10:00. Emne: Svamp i mit æbletræ - hvad hedder den?
Tak Karin, jeg har fået den og giver den til Jacob ved lejlighed, reagerer først nu da jeg har været underdrejet af travlhed og nyresten.

vh, Torbjørn

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator