Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. oktober 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | Næste side | >>

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Per Taudal Poulsen
#10 Kommentar postet d. 04-10-11 kl. 12:12. Emne: Der gumles og gnaskes...en Støvboldlignende svamp på træstamme ?
No´n, der kan kalde Henrik til orden....???

som om, jeg ikke har problemer nok med de svampe....!!!

Per

Besvar | Kommentér

Eva Olsen

Svaraktivitet:

(536)
#11 Svar postet d. 04-10-11 kl. 13:12. Emne: Der gumles og gnaskes...en Støvboldlignende svamp på træstamme ?
hvad betyder HFH?

Besvar | Kommentér

Henrik Tranberg
#12 Kommentar postet d. 04-10-11 kl. 16:10. Emne: Der gumles og gnaskes...en Støvboldlignende svamp på træstamme ?
Heinrich Fon Haubitz

nein, Spass bei Seite:

Honningsvamp For Helvede

(jeg er sikker på, at Per overlever denne lille spøg!?)

muy atentamente, Enrique

Besvar | Kommentér

Eva Olsen

Svaraktivitet:

(536)
#13 Svar postet d. 04-10-11 kl. 16:14. Emne: Der gumles og gnaskes...en Støvboldlignende svamp på træstamme ?
rart at høre, at det var Honningsvamp for helvede...bare Per ikke laver det om til Henrik f.. h...... - Han lød lidt oprevet

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#14 Kommentar postet d. 04-10-11 kl. 16:39. Emne: Der gumles og gnaskes...en Støvboldlignende svamp på træstamme ?
Nej, -nej...kære gøglere

-jeg er ikke det mindste oprevet, men har dels hevet flere kartofler op -været ovre og klippe/fjerne Hyld fra min gigantiske Tåge-heksering. Nu vil jeg prøve i morgen at fotografere den.

-og dels ovre med plæneklipperen i marken og lave en fin-fin vej til Jens´ forsøgsmark.Fruen har opdaget, at der er en del "vaseblomster".....

og har plukket persille i marken til fisken fra Hobro

-samt høstet frø fra Den Rundbladede Hareøre....

-flere billeder i morgen fra denne Kølle-Honningsvamp

Besvar | Kommentér

Henrik Tranberg
#15 Kommentar postet d. 04-10-11 kl. 16:43. Emne: Der gumles og gnaskes...en Støvboldlignende svamp på træstamme ?
vi kæmper alle, og jeg har jo netop ikke turdet at skrive, hvad det er for en svend

mvh., Henrik

Besvar | Kommentér

Eva Olsen

Svaraktivitet:

(536)
#16 Svar postet d. 04-10-11 kl. 17:15. Emne: Der gumles og gnaskes...en Støvboldlignende svamp på træstamme ?

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#17 Kommentar postet d. 05-10-11 kl. 17:06. Emne: Der gumles og gnaskes...en Støvboldlignende svamp på træstamme ?
Der er grøde i den gamle stamme....

her et par hjemtagne eksemplarer, som var små i går...

holder I stadig ved den Køllestokkede Honningsvamp ??

Per

Der gumles og gnaskes...en Støvboldlignende svamp på træstamme ? (Der er grøde i den gamle stamme....
her et par hjemtagne eksemplarer, som var små i går...
holder )
Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Jan Lyngby

Svaraktivitet:

(41)
#18 Svar postet d. 05-10-11 kl. 17:24. Emne: Der gumles og gnaskes...en Støvboldlignende svamp på træstamme ?
Jeg vil godt fastholde Køllestokket honningsvamp i henhold til det Torbjørn skriver om mine fra sidste år. Det er specielt de okkegule skæl på både hat og stok der er afgørende.

- se linket HER

Mvh Jan

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#19 Kommentar postet d. 05-10-11 kl. 22:55. Emne: Der gumles og gnaskes...en Støvboldlignende svamp på træstamme ?
Så er der bredflaget !

Tak til jer alle.

Køllestokket Honningsvamp indrapporteres for Øksedal.

Per

Besvar | Kommentér

Side 2 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator