Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

21. juni 2012

Drosler ned på F&N

Hej alle

Efter lang tids overvejelse har jeg besluttet at drosle kraftigt ned på mine aktiviteter på f&N, pr. 1. juli, da jeg ikke har overskud til andre væsentlige opgaver, herunder et samarbejde omkring en bog om de grønlandske basidiesvampe.

Det bliver især i trådene det vil kunne mærkes, idet jeg her stort set vil være inaktiv, hvis der opstår spørgsmål / problemer som man mener jeg vil kunne bidrage til en løsning af, er det bedst at kontakte mig pr email (torbjoern.borgen@gmail.com).

I den udstrækning jeg kan magte det, så ønsker jeg stadig at stå som artskoordinator, til brug "bag linierne", nemlig i forbindelse med justering af tekst for arter som ligger her, men som endnu ikke har en vurdering af om de er lette eller svære at kende, og hvilke forholdsregler der er gode a tage i sidste tilfælde.

Mange tak til jer alle for de sidste snart 5 år jeg har været på sitet - det har stort set været en fornøjelse !

Med venlig hilsen

Torbjørn

De senest indberettede arter i Naturbasen: