Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
7. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jørgen Erik Nissen
#10 Kommentar postet d. 18-03-13 kl. 20:15. Emne: Hvad får man mere ved EOS 550D end EOS 650D?
Har haft 650d i 3 dage jeg må sige at jeg ikke er imponeret,skyder man i raw tager det 2 billeder i sec.+ max 5 i bufferen så til aktion i raw duer det ikke.billed kvaliteten kan ikke måle sig med mit 5 år gamle 50d hvad jeg troede det kunne det er trods alt 5 år nyere,så det blev leveret tilbage.Vidio ved jeg ikke noget om da det var fugle foto jeg skulle bruge det til.Har nu købt eos7d istedet

Vh

Jørgen

Besvar | Kommentér

Kjeld Brem
#11 Kommentar postet d. 18-03-13 kl. 20:27. Emne: Hvad får man mere ved EOS 550D end EOS 650D?
Hej Jørgen

Tak for indlægget, som var godt også at få med - men jeg er vist også ved at se "til anden side ..."

- I øvrigt må man vel også konstatere, at der er grænser for, hvad man kan få for en given pris - og jeg får nok ikke råd til noget i 9-10.000, - kr klassen.

mvh Kjeld

Besvar | Kommentér

Bo Skelmose
#12 Kommentar postet d. 18-03-13 kl. 20:41. Emne: Hvad får man mere ved EOS 550D end EOS 650D?
Hvad med panasonic GH3 - fantastisk til video og med udskiftelig optik. Intet spejl der klapper og larmer ! Ærger mig over at jeg ikke havde den da jeg sad ude ved krondyrene - så kunne jeg ha'' lavet superbilleder, uden de kulle høre et "klap" ;)

Besvar | Kommentér

Kjeld Brem
#13 Kommentar postet d. 18-03-13 kl. 21:24. Emne: Hvad får man mere ved EOS 550D end EOS 650D?
Hej Bo - joh, men øh, nu ligger det da også omkring de 8000, - kr - for huset

Så kunne jeg lige så godt købe et SPRITNYT Nikon D7100, som er set til samme pris - men det ligger nok i overkanten ..

Hvis jeg vælger noget, landet det vist på Nikon D7000 og tilhørende 105 mm Macro.

Der er taget mange fine fotos med både det og med Canons.

Det gør mig lidt "nervøs", at Thomas skriver, at han nogle gange tager 1000 shots på én tur.

Jeg har været oppe på 500 pr tur, men bestemt med rigtig mange forskellige arter på, og jeg har lidt på fornemmelsen, at man er nødt til at tage 100 af hvert dyr med sådan en optik.

Det er ok, hvis der var maaaasserrr af tid til udvælgelse osv - men det har jeg ikke. Der skal sørme "dyr i kassen", når jeg endelig er ude i felten.

mvh Kjeld

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator