Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
2. april 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anders Rohde
#10 Kommentar postet d. 29-10-13 kl. 18:28. Emne: Hvilken Ridderhat?
Sidste billede - nu med snit.

Hvilken Ridderhat? (Sidste billede - nu med snit.)
Anders Rohde har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (960 x 1280)
Besvar | Kommentér

Anders Rohde
#11 Kommentar postet d. 29-10-13 kl. 20:57. Emne: Hvilken Ridderhat?
Er lidt i en knibe nu, da jeg stadig ikke er helt sikker på svampene. Jeg er dog ret sikker på, de er spiselige da de ikke er så nemme at forveksle med farlige svampe. Er der bred enighed om violduftende hekseringshat og hvis ikke, kan det så på nogen måde forsvares at spise dem? Findes der farlige hekseringshatte?

Besvar | Kommentér

Ole B. Lyshede
#12 Kommentar postet d. 29-10-13 kl. 21:06. Emne: Hvilken Ridderhat?
Jeg vil blot gentage #6. Der er ingen farlige Hekseringshatte, men du skal være helt sikker på, at det er en af dem.

Ole

Besvar | Kommentér

Anders Rohde
#13 Kommentar postet d. 29-10-13 kl. 22:10. Emne: Hvilken Ridderhat?
Ja, det skærer mig i hjertet, men det kan jeg jo ikke påstå og så er jeg ikke alene om at spise dem. Der irriterer mig bare, fordi jeg ikke bare er sikker på de ikke er farlige, men tilmed lækre. Æv, men pyt vel...

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator