Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
1. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Danmarks natur -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Poul Evald Hansen
#10 Kommentar postet d. 09-12-13 kl. 14:31. Emne: Ingen ved en lærke
Da jeg for mange år siden havde et årsvikariat i biologi (økologi) 3g på Rødovre Gymnasium, gik vi bl.a. i Brøndbyskoven og snakkede om svampenes rolle som nedbrydere, og jeg viste dem også nogle vigtige arter. - Der var ingen problemer med interessen! De var interesserede i naturens sammenhæng og dynamik - ikke så meget i æstetik som udgangspunkt. Æstetikken får man i tilgift, når man begynder at rode med naturen.

Kommentér

Hans Øllgaard
#11 Kommentar postet d. 09-12-13 kl. 14:37. Emne: Ingen ved en lærke
Mangler man noget spændende at gå efter med sine eventyrlystne teenagere, kan man tage ud for at se gydende laksefisk - hvis det ikke allerede er for sent for i år. Jeg synes, at vandet har fået det bedre.

Hilsen, Hans

Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator