Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Merete Crone

Svaraktivitet:

(7)
#10 Svar postet d. 20-12-13 kl. 08:18. Emne: Spurvehøg?
Tænk at det skulle lykkes at få så langt et svar fra dig, Frank

Jeg er nu ikke enig med dig i, at når nogen spørger "Er dette en ... ?" at det så er nok at svare ja eller nej. Spørgeren - og mange, der læser med - vil sikkert også gerne vide, hvilke kendetegn på dette specielle foto der peger på netop den fugl.

Selv bruger jeg Fugleognatur til at "gætte med" og se, om jeg kan bestemme ud fra billederne og bliver altid glad for at få påpeget de helt specifikke kendetegn.

Besvar | Kommentér

Frank Desting
#11 Kommentar postet d. 20-12-13 kl. 08:27. Emne: Spurvehøg?
Hvorfor accepterer spørgeren så svaret, Merete ?

Besvar | Kommentér

Lene Guldberg Lassen
#12 Kommentar postet d. 20-12-13 kl. 12:58. Emne: Spurvehøg?
Hej

Jeg er taknemmelig for at få et svar, uanset om det er et kort svar eller et langt svar. Jeg syntes ikke at de billeder jeg tager, er så gode at jeg kan forvente at få mere info end et muligt id, hvis det kan lade sig gøre. Er der nogle der kan se mere ud fra de billeder jeg har taget, er jeg da taknemmelig for at få det at vide, så jeg kan skrive det ind under observationen, men jeg forventer det ikke. Så som jeg ser det så må folk svare det, de har lyst til at svare, eller syntes de er i stand til at svare, jeg er glad for folks kommentar og svar uanset om de er korte eller lange.

Hilsen Lene

Besvar | Kommentér

Frank Desting
#13 Kommentar postet d. 20-12-13 kl. 16:25. Emne: Spurvehøg?
Tak for det, Lene.

Besvar | Kommentér

Peter Lauritzen

Svaraktivitet:

(15)
#14 Svar postet d. 20-12-13 kl. 21:28. Emne: Spurvehøg?
Enig med Frank. Ikke nødvendigvis; nødvendigt med lange redegørelser/afhandlinger hvis spørgsmålet som i det jeg af tråden har tolket som ønskværdigt. Nemlig en konsis, præcis verificering i forhold til det adspurgte.

Venligst med ønske om glædelig jul til alle

Peter

Besvar | Kommentér

Peter Enemark
#15 Kommentar postet d. 22-12-13 kl. 01:52. Emne: Spurvehøg?
Muligvis er spørgeren tilfreds med det korte svar, men vi andre er her jo også, og vi lærer altså rigtig meget af gode menneskers uddybende forklaringer.

Det er tjept, det er underholdende, og vi behøver ikke sidde med de mange bøger på knæene.

Venligst

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator