Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Kjeld Brem
#10 Kommentar postet d. 29-03-14 kl. 10:11. Emne: Mit første Møl i år - Er det Tortricodes alternella?
Hej Jan. Ja, jeg tænker lidt det samme ...

(SÅ mange møl er der jo ikke på vingerne i marts) - og jeg mødte den næsten på dato, samme sted sidste år ... få dage senere, og ca 10 m derfra

@ Jonas: Tusind tak - men den vár også nem. Det er sjældent, man kan få lov at stille stativer op og sætte fjernudløser til osv. osv. - og de bare sidder og venter

hilsen Kjeld

Besvar | Kommentér

Kjeld Brem
#11 Kommentar postet d. 29-03-14 kl. 10:11. Emne: Mit første Møl i år - Er det Tortricodes alternella?
Hej Jan. Ja, jeg tænker lidt det samme ...

(SÅ mange møl er der jo ikke på vingerne i marts) - og jeg mødte den næsten på dato, samme sted sidste år ... få dage senere, og ca 10 m derfra

@ Jonas: Tusind tak - men den vár også nem. Det er sjældent, man kan få lov at stille stativer op og sætte fjernudløser til osv. osv. - og de bare sidder og venter

hilsen Kjeld

Besvar | Kommentér

Kjeld Brem
#12 Kommentar postet d. 29-03-14 kl. 12:13. Emne: Mit første Møl i år - Er det Tortricodes alternella?
Jeg har det med at gentage mig selv

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator