Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
31. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jørn Winther Jørgensen
#10 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 20:58. Emne: Drosler ned på F&N
Hej Torbjørn

Også herfra en stor tak for hjælpen til at få sat skik på de svampe jeg har forespurgt om her på F&N og god vind fremover. Hils fruen.

De bedste hilsner

Jørn

Kommentér

Lars Jørgen Grønbjerg
#11 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 21:24. Emne: Drosler ned på F&N
Ad # 5: "Prægtig Skørhat" - et udmærket forslag: Ja - til nåletræsomgivelser, Ved Ikke - til smag og brud-farveændringer.... Beklager

Jeg kreerer en selvstændig tråd til forsøg på sikker bestemmelse af denne; tak for din vurdering.

Mvh Lars Jørgen

Kommentér

Torbjørn Borgen
#12 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 21:34. Emne: Drosler ned på F&N
Tak skal du have Jørn, jeg vil også bede dig hilse - har stadig ikke helt glemt Karup, det kan være vi får gjort noget ved det

Mvh, Torbjørn

Kommentér

Jørn Winther Jørgensen
#13 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 21:41. Emne: Drosler ned på F&N
Hej Torbjørn

I er til enhver tid velkommen.

Mvh, Jørn

Kommentér

Hanne Bertelsen
#14 Kommentar postet d. 20-08-14 kl. 21:51. Emne: Drosler ned på F&N
Med de bedste ønsker for fremtiden og tak for al hjælp ønskes du god vind Torbjørn.

Hanne.

Kommentér

Torben Breckling
#15 Kommentar postet d. 21-08-14 kl. 11:06. Emne: Drosler ned på F&N
Kære mentor.

Nu tyder din besked jo ikke på at du helt vil forlade os, dine disciple. Hurra for det. Du skal ha'' mange tak for din mangeårige venlige vejledning, store hjælp, dygtige svampebestemmelse (inkl. mikroskopi). Jeg fik desværre ikke (endnu) benyttet mig af dit venlige tilbud om et indblik i mikroskopien, hvis min vej faldt forbi Sensommervej (har ikke bil, -benytter tog til Aarhus). Jeg ønsker dig god arbejdslyst i.f.b. med din kommende store opgave m.v..

Mange hilsner og tak for mange hyggelige korrespondancer.

Buk & Pluk.

Torben, Fanø.

Kommentér

Aksel Jørgensen
#16 Kommentar postet d. 21-08-14 kl. 13:06. Emne: Drosler ned på F&N
Held og lykke med dine grønlandske svampe og bogprojektet. Vi ses vel til en svampedag i ny og næ. Aksel

Kommentér

Torbjørn Borgen
#17 Kommentar postet d. 21-08-14 kl. 13:42. Emne: Drosler ned på F&N
Mange tak skal I have, nej jeg forlader jer ikke helt, men kan blot ikke magte alle gøremålene hele på en gang.

I øvrigt er jeg (med-)leder på mindst en svampetur om året i svampeforeningsregi, så vi kunne jo bl.a. mødes der, og så holder jeg vist mikroskopkursus i det vestjyske i oktober (det ligger ikke helt fast endnu), men I hører nærmere.

Nej Aksel, jeg er ikke sådan at slippe for, det kunne jo også være vi mødtes på f.eks. en kommende biowide-lejr

Mange hilsner Torbjørn

Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator