Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Svend Ove Jensen
#10 postet d. 30-07-07 kl. 23:45. Emne: Hjælp til at bestemme fuglene i denne flok
Hej Hanne!

Jeg tror der er en mulighed for at "dine" fugle er Tornirisk.De får flere kuld om året og så flyver der småflokke at ungfugle rundt.De kan godt forveksles med Bjergirisk.

Kommentér

Henrik Callesen
#11 postet d. 31-07-07 kl. 08:21. Emne: Hjælp til at bestemme fuglene i denne flok
Da billedet er fra februar er der vist ingen tvivl om at det er bjergirisker, men pudsigt nok kan jeg i DOF-basen se at der er registreret 25 bjergirisker den 9. juli i år på Marselisborg Havn så man skal vist aldrig sige aldrig .

Mvh Henrik

Kommentér

Thomas Eske Holm
#12 postet d. 31-07-07 kl. 08:34. Emne: Hjælp til at bestemme fuglene i denne flok
Jeg er 100% sikker på, at der er tale om en fejlobs mht bjergirisker om sommeren.

Kommentér

Hanne Bertelsen
#13 postet d. 31-07-07 kl. 22:40. Emne: Hjælp til at bestemme fuglene i denne flok
Jeg håber fuglene kommer igen, så jeg kan få et forsøg mere til et bedre billede.

Kommentér

Niels J. Henriksen
#14 postet d. 01-08-07 kl. 21:37. Emne: Hjælp til at bestemme fuglene i denne flok
Pas på med de procenter, når det drejer sig om ting i naturen Thomas

Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator