Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
22. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(1)
#10 Svar postet d. 24-10-14 kl. 19:01. Emne: brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering
Hej alle

Der er sket en udvikling så jeg må trække lidt i land, jeg vil bede jer kontakte mig pr. mail, da det ikke er noget jeg kan snakke direkte om p.t.

Mvh, Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Bjarne Nielsen
#11 Kommentar postet d. 24-10-14 kl. 19:29. Emne: brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering
Hej Peter,.nu ved jeg du er interesseret så uanset hvordan det udvikler sig,.vil jeg forsøge at stable noget på benene

og alle der melder sig her,.vil få besked,hvis det skulle lykkes,.jeg vil sende en mail til alle igennem F-N systemet.

Vh.Bjarne

Besvar | Kommentér

Nelly Hansen
#12 Kommentar postet d. 24-11-14 kl. 12:10. Emne: brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering
Hej Bjarne!

Jeg er også interesseret, hvis det bliver til noget.

Venlig hilsen Nelly

Besvar | Kommentér

Bjarne Nielsen
#13 Kommentar postet d. 24-11-14 kl. 12:43. Emne: brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering
Hej Nelly,.du kan være helt sikker på at få en mail fra mig

når det bliver aktuelt,.jeg skal nok finde ud af et eller andet,.studerer PT. div. læsestof om mikroskoper ,.jeg vil

have et selv,.hvor der kan foretages måling og tages fotos

så det kan bruges som dokumentation på fundet,.det er ikke

sådan lige til at få et overblik over,når man er helt blank

på området,.og prisen er jo ikke ligegyldig heller,.men nu er vi da 4,.så deltagermæssig skal det nok lykkes,sp´erne glæder sig allerede

Vh.Bjarne

brugere på f-n bosat i og omkring aalborg med int.for mikroskopering (Hej Nelly,.du kan være helt sikker på at få en mail fra mig
når det bliver aktuelt,.jeg skal nok fi)
Bjarne Nielsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (818 x 901)
Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator