Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
22. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Kim Biledgaard

Svaraktivitet:

(74)
#10 Svar postet d. 12-01-15 kl. 19:41. Emne: Flytning af App til ny telefon
En version som kører på bl.a. Android 4.4.2 testes for øjeblikket.

Besvar | Kommentér

Lars Pedersen
#11 Kommentar postet d. 12-01-15 kl. 20:35. Emne: Flytning af App til ny telefon
Det lyder godt!

Sig bare til, hvis I kan bruge en tester i Vendsyssel...

Besvar | Kommentér

Kim Søvæld
#12 Kommentar postet d. 04-03-15 kl. 19:59. Emne: Flytning af App til ny telefon
Endelig kom den nye app, og er nu installeret på min Sony Z3, men desværre kan jeg ikke logge ind på appen. Jeg bruger det samme brugernavn og adgangskode, som jeg benytter, når jeg logger ind via min computer. Men når jeg prøver at logge ind via min Sony Z3, så får jeg hele tiden beskeden "Forkert brugernavn eller adgangskode". Øv Ok, det er nok bare en lille "børnesygdom". I morgen virker den sikkert helt uden problemer

Besvar | Kommentér

Kim Søvæld
#13 Kommentar postet d. 05-03-15 kl. 15:55. Emne: Flytning af App til ny telefon
Jeg har lige prøvet at logge på igen. Nu virker det!

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator