Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Historiske artsdata -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Tora Finderup Nielsen
#10 Kommentar postet d. 28-11-14 kl. 15:36. Emne: 1. side - Aalborg 1820 af H. Beck
Hej Stig, Jens Christian og andre

Mange tak for jeres interesse i projektet, det er dejligt at der er interesserede derude!

Og tak for dit svar Jens Christian, det er præcis det jeg ønskede. Måske er det ikke svært for en mand med din ekspertise, men det er en stor hjælp for mig.

Ideen om crowdsourcing af disse data er ny, så vi er glade for alle inputs og jeg arbejder videre med at finde kilder og lægge billeder op i en bedre kvalitet, så snart jeg har dem. Så forhåbentlig kan det fortsætte med at folk er interesserede i at hjælpe.

Og endelig sig til, hvis I syntes det ville være lettere at få et helt manuskript i god pdf og transkribere dette til excel eller word, hvis I har mod på og tid til dette sender jeg meget gerne.

Jeg har lige nu et af Rostrup fra Møn og et af C. Jensen fra Hvalsø, men der kommer flere snart.

Tidshorisonten er ikke så stresset, jeg kunne godt tænke mig at have det meste i hus inden sommer.

Jeg sender jer lige hver en mail, som I jo kan svare på eller lade være.

Og ellers tøv ikke med at skriv til:

tora.nielsen@bio.ku.dk

Og stay put, der kommer løbende manuskripter op.

Venligst

Tora

Besvar | Kommentér

Jens Christian Schou

Svaraktivitet:

(1)
#11 Svar postet d. 28-11-14 kl. 16:33. Emne: 1. side - Aalborg 1820 af H. Beck
Men selv om man er pensionist, er det et meget tidsrøvende arbejde, så du må nok selv i gang med at lære de gamle håndskifter.

Besvar | Kommentér

Tora Finderup Nielsen
#12 Kommentar postet d. 28-11-14 kl. 17:39. Emne: 1. side - Aalborg 1820 af H. Beck
Ja, det er jeg fuldt ud klar over at det er Og selv som pensionist har man jo tit rigeligt at lave.

Jeg kan gøre det selv, det er klart. Ideen var blot at se om der var andre der syntes det var en interessant process at deltage i og måske frivilligt ville få viden om deres lokalområde og samtidig bidrage til relevant forsking.

Hvis vi var flere end bare mig, ville jeg kunne nå at få flere kilder og hermed kunne sige noget mere sikkert om floraens udvikling.

Men igen, tak for din interesse, deltag så meget du har lyst og så ser vi hvor det tager os hen.

God aften!

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator