Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Niels J. Henriksen
#10 postet d. 14-02-08 kl. 18:51. Emne: Er det en musvåge?
Ok, først kan jeg tilslutte mig Carstens indlæg, dernæst så er fuglen her meget karakteristisk for "normalformen". Det vil føre for vidt at komme med alle kendetegnene her så check de her - se linket HER

Kommentér

Henrik Nielsen
#11 postet d. 16-02-08 kl. 21:35. Emne: Er det en musvåge?
Tak for hjælpen.

Det er dejligt at kunne få hjælp her på forum.

En af grundene til, at jeg bruger forum er for ikke at lave fejl i observationerne. Derfor er jeg taknemmelig for den gode respons dette giver.

Jeg er enig i, at erfaring giver den bedste grobund for at identificere fuglene. Jeg kører stadig på det første halve år med denne interesse, og derfor er jeg glad for den viden jeg kan få ved at skrive indlæg her, men så sandelig også læse alle andres indlæg.

Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator