Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. januar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Ole Stauning
#10 Kommentar postet d. 03-07-17 kl. 17:26. Emne: størrelse på foto
Der er da totalt kuk i det her. Nu har jeg skrevet to versioner af en længere udredning af den anbefalede fremgangsmåde og begge er forsvundet eller blevet erstattet af en andet svar. Det må være spildtid nok for denne gang...

DBH Ole

Besvar | Kommentér

Frede Mørch
#11 Kommentar postet d. 03-07-17 kl. 17:31. Emne: størrelse på foto
Hej Michael

Du skrev: "(hmmmm, hvad hedder fora i flertal)".

Fora ER flertal - ental hedder Forum.

Det er det samme som med indrejsetilladelsen: Et Visum, flere Visa.

For begge ord gælder, at mange i daglig tale i stigende omfang også anvender flertalsformen i ental.....

Mvh Frede

Besvar | Kommentér

Michael A. Petersen

Svaraktivitet:

(3)
#12 Svar postet d. 03-07-17 kl. 18:16. Emne: størrelse på foto
@ Frede

Tak for det

Der snød jeg vist mig selv med det der fora/forum Godt jeg ikke skrev foraummer

Besvar | Kommentér

Birthe Søjberg
#13 Kommentar postet d. 26-07-17 kl. 12:38. Emne: størrelse på foto
@Ole

Ja, der er kuk i softwaren. Jeg startede en ny tråd i forum, og det gik fint. Så startede jeg endnu en ny tråd med et andet billede. Da jeg så det igennem inden upload, var billedet der godt nok, men teksten var erstattet af forrige billedes tekst.

Besvar | Kommentér

Ole Stauning
#14 Kommentar postet d. 26-07-17 kl. 13:54. Emne: størrelse på foto
Ja Birthe, nu har vi så begge lært på den hårde måde, at man ikke kan have to tråde åbne på samme tid, hvis man vil svare på noget.

DBH Ole

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator